خبرهای داغ
کدخبر: ۲۲۴۴
تاریخ خبر:

اطلاعیه مهم برای همستر بازان | قیمت توکن همستر مشخص شد

طبق اطلاعیه‌ی منتشر شده در ربات، فصل نخست پروژه‌ی همستر کامبت در روز جمعه ۳۰ شهریور به پایان خواهد رسید.

اطلاعیه مهم برای همستر بازان | قیمت توکن همستر مشخص شد

جمعه فصل اول همستر تمام می شود این یعنی فقط سه روز باقیست پس سعی کنید امتیازات مهم را بگیرید.

طبق اطلاعیه‌ی منتشر شده در ربات، فصل نخست پروژه‌ی همستر کامبت در روز جمعه ۳۰ شهریور به پایان خواهد رسید و تمامی دستاورد های درون بازی به توکن HMSTR$ تبدیل خواهد شد.

۶ روز پس از این رویداد، به لیستینگ توکن و عرضه به کاربران خواهید رسید.

اگر سکه مازاد دارید سعی کنید بخش Achievement رو تقویت کنید، اسکین بخرید، کارت KYC رو به لول ۲۵ ارتقا بدین و ..

تحقق ایردراپ توکن «داگز» و همزمان فهرست‌شدن آن در پلتفرم‌های تبادل رمزارز معتبر ایرانی، نشان داد احتمالاً این‌بار تقویم زمانی که برای ایردراپ توکن همستر کامبت و سایر بازی‌های تلگرامی گفته شده، درست است.

تحقق ایردراپ توکن «داگز» و همزمان فهرست‌شدن آن در پلتفرم‌های تبادل رمزارز معتبر ایرانی، نشان داد احتمالاً این‌بار تقویم زمانی که برای ایردراپ توکن همستر کامبت و سایر بازی‌های تلگرامی گفته شده، درست است.

البته تا لحظه نهایی هیچ‌کس نمی‌تواند چیزی را با قطعیت تضمین کند و این شاید خاصیت دنیای پر از رمز و راز رمزارزها باشد، ولی برای کسانی که در ماه‌های اخیر به وسیله این بازی‌ها کم‌و‌بیش با رمزارزها آشنا شده‌اند، همچنان سؤالات بسیاری وجود دارد که بخشی از آنها قابل پاسخگویی است. مثل اینکه ایردراپ (Airdrop) به چه معناست و چرا باید یک پروژه رمزارزی، توکن‌های خود را بذل و بخشش کند؟

از طرفی تجربه ایردراپ داگز نشان داد که به‌دلیل تعداد زیاد کاربرانی که در این ایردراپ‌ها شرکت کرده‌اند، در دو بخش صرافی‌ها و حتی شبکه بلاکچین TON مشکلاتی برای تبدیل این دارایی‌های رمزارزی به سایر توکن‌ها یا به ریال رخ می‌دهد. اما این مشکلات از کجا نشأت می‌گیرند و آیا چاره‌ای برای حل آنها وجود دارد؟ برای مواجهه کمتر کاربران با این مشکلات در روز ایردراپ، این افراد چه اقداماتی را می‌توانند زودتر انجام دهند؟

آنچه در پی می‌آید، پاسخی به این سؤالات است. البته این را در نظر داشته باشید که لزوماً به دست آمدن این توکن‌ها از بازی‌هایی روی بستر تلگرام به آنها اعتبار نمی‌دهد و روش سنجش اعتبار پروژه‌های رمزارزی از مسیر دیگری عبور می‌کند که در این مقال نمی‌گنجد. بنابراین این گزارش که به قلم المیرا حسینی در روزنامه هم‌میهن منتشر شده نه توصیه‌ای برای مشارکت در این ایردراپ‌هاست و نه اعتبار و صداقت آنها را تضمین می‌کند، بلکه به راهنمایی کسانی که پیش از این تصمیم به مشارکت در این ایردراپ‌ها گرفته‌اند، می‌پردازد تا بتوانند دارایی احتمالی خود را مدیریت و محافظت کنند.

فرآیند فروش توکن‌های جدیدی که به‌واسطه بازی‌های تلگرامی به دست می‌آیند، به این ترتیب است؛ شما ابتدا باید توکن خود را به یک ولت مثل تون‌کیپر یا تراست واریز کنید. از آنجا برای اینکه بتوانید این توکن‌ها را به هر صرافی رمزارزی منتقل کنید، لازم است هزینه شبکه را بپردازید که برای پرداخت هزینه شبکه TON باید توکن TON داشته باشید. برای این منظور، باید این توکن را از یک صرافی بخرید و به ولت خود واریز کنید. این یعنی چنانچه حساب کاربری در یک صرافی رمزارز نداشته باشید، لازم است در یک صرافی ثبت‌نام کرده، احراز هویت شده و با واریز ریال، TON را خریداری کرده و به ولت خود منتقل کنید تا هزینه واریز آن توکن حاصل از ایردراپ به صرافی را بپردازید.

در این مرحله، رمزارز مورد نظر در کیف پول شما در صرافی قرار دارد و می‌توانید آن را معامله کرده و ریال برداشت کنید. این فرآیندی است که کسانی که می‌خواهند این ایردراپ را به ریال تبدیل کنند، باید بگذرانند. به گفته کارشناسان این حوزه، گلوگاه این روند که مشکلاتی را برای کاربران ایجاد می‌کند، مرحله برداشت TON است که به‌دلیل محدودیت شبکه و مراجعه‌های فراوان در روز ایردراپ با اختلال مواجه می‌شود و ممکن است مانند روز ایردراپ داگز تا چند ساعت این اختلال ادامه داشته باشد. او به کاربرانی که می‌خواهند در این ایردراپ‌ها شرکت کنند، توصیه می‌کند که برداشت TON را زودتر انجام دهند و به روز موعود موکول نکنند.

بخشی از مشکلاتی که کاربران در روز ایردراپ داگز با آن مواجه شدند نیز در ارتباط با خود صرافی‌ها بوده و توصیه می‌کند هرچه زودتر کاربران صرافی رمزارزی خود را انتخاب کرده و مراحل ثبت‌نام و احراز هویت را پیش ببرند که در آن روز مشکلات کمتری را تجربه کنند. یک کارشناس در توضیح این مشکلات می‌گوید: «ممکن است صرافی‌های رمزارزی با افزایش درخواست‌ها به چالش‌هایی بربخورند که به‌طور کامل در اختیار آنها نیست. مثلاً ما در مورد احراز هویت کاربران با ثبت احوال همکاری می‌کنیم یا ارائه‌دهندگان خدمات ما در بخش ارسال ایمیل یا پیامک ممکن است نتوانند افزایش یکباره درخواست‌ها را مدیریت کنند.»

بر این اساس، او به کاربرانی که قصد دارند در این ایردراپ‌ها شرکت کنند، پیشنهاد می‌کند باز کردن حساب کاربری در یک صرافی رمزارزی و واریز ریال و خرید TON و حتی انتقال TON را به ولت خود زودتر انجام دهند.

با وجود اینکه پیش‌بینی‌هایی برای افزایش ظرفیت‌ها و بهبود فرآیندها رخ داده و هر صرافی رمزارزی مجموعه اقداماتی را برای آمادگی در این دوره زمانی ترتیب داده، اما همچنان احتمال بالایی وجود دارد که کاربران در این روزها برای انجام فعالیت‌های خود با اختلال مواجه شوند. اختلالاتی که – چنان که اشاره شد – لزوماً به صرافی‌های رمزارزی مربوط نمی‌شوند. در چنین زمان‌هایی تکلیف کاربران چیست و چه اقداماتی می‌توانند انجام دهند؟

کاربران چنانچه با خطایی مواجه می‌شوند، خیلی آن رفتار را تکرار نکنند، قبل از اینکه بدانند دقیقاً چه اتفاقی افتاده است. کاربر ممکن است دائم با یک خطای تکراری مواجه شود و این خودش باعث می‌شود برطرف کردن آن خطا سخت‌تر شود. البته طبیعی است و انتظاری نیست که کاربر رفتار متفاوتی داشته باشد، ولی شاید خوب باشد با مراجعه به کانال‌های ارتباطی معتبر متوجه شود که در حال حاضر مسئله دقیقاً چیست. در آن روز احتمالاً مراجعات بالایی به صرافی‌ها داشته باشیم که توصیه به صبوری، شکیبایی و مطالعه درباره خود فرآیند یا دریافت اطلاعیه‌ها بهترین کار است. مثلاً فرض کنید همان روز اختلال شبکه وجود داشته باشد. کاربران به پشتیبانی مراجعه می‌کنند و پشتیبانی هم همین را به آنها می‌گوید. این کمکی نمی‌کند و فقط حجم مراجعات زیاد می‌شود.»

ایردراپ همستر کامبت با تعداد بالای کاربرانی که در سطح جهان دارد و احتمال می‌رود بخش قابل توجهی از این کاربران را ایرانی‌ها تشکیل دهند، احتمالاً همان‌قدر که پرسر‌و‌صدا خواهد بود، پردردسر نیز باشد و کاربران در پنجم مهرماه با اختلالات متعددی روبه‌رو شوند. اما مطالعه در مورد فرآیندها، مراجعه به کانال‌های ارتباطی معتبر و انجام اقداماتی که از بار ترافیک کاربران در آن روز بکاهد، می‌تواند به کاربران کمک کند تا از فرصت ایجادشده با تنش کمتر و آسودگی بیشتر بهره‌مند شوند.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها