خبرهای داغ
کدخبر: ۲۲۹۵
تاریخ خبر:

فرمول محاسبه قیمت همستر کامبت برای هر نفر | همستر کامبت در ایران قیمت گذاری شد

​بازی همستر کامبت (Hamster Kombat) یک شبیه‌ساز مدیرعاملی صرافی کریپتو است که در قالب مینی‌اپ تلگرام طراحی شده است. توکن بومی این بازی با نام HMSTR قرار است به عنوان توکن کاربردی برای انجام وظایف مختلفی استفاده شود.

فرمول محاسبه قیمت همستر کامبت برای هر نفر | همستر کامبت در ایران قیمت گذاری شد

عرضه در گردش این توکن هنگام لیست شدن معادل ۶۴.۳۸٪ از کل عرضه آن خواهد بود. در ادامه به پیش‌بینی قیمت همستر کامبت در زمان لیست شدن پرداخته‌ایم.

همستر کامبت یک مینی اپلیکیشن در تلگرام است که توکن HMSTR برای خرید آیتم‌ها و دسترسی به رویدادهای خاص در آن استفاده خواهد شد. به عنوان مثال، از این توکن برای خرید آیتم‌های درون بازی مانند تغییرات ظاهری شخصیت‌ها، ارتقاءها و خدماتی مانند پشتیبانی پریمیوم و ابزارهای اجتماعی و SDK برای توسعه‌دهندگان استفاده می‌شود. همچنین، HMSTR دسترسی به رویدادهای محدود زمانی، فعالیت‌های تیمی، نبردهای PvP و رویدادهای زنده را فراهم می‌کند.

در تاریخ ۱۲ سپتامبر ۲۰۲۴، کل عرضه توکن HMSTR برابر با ۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ (۱۰۰ میلیارد توکن) اعلام شده و عرضه در گردش هنگام لیست شدن این توکن معادل ۶۴,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰ (حدود ۶۴.۳۸٪ از کل عرضه) خواهد بود.

شاخص‌های کلیدی تا تاریخ ۱۲ سپتامبر ۲۰۲۴ به این شکل اعلام شده‌اند:

نام توکن: HMSTR

نوع توکن: TON Jetton

عرضه اولیه در گردش در زمان لیست شدن در بایننس: ۶۴,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰ (۶۴.۳۸٪ از کل عرضه)

کل عرضه توکن و حداکثر عرضه: ۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰

میزان اختصاص داده شده به لانچ‌پول بایننس: ۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ (۳٪ از کل عرضه)

پیش‌بینی قیمت همستر کامبت (HMSTR)

با توجه به سقف عرضه ۱۰۰ میلیاردی و تخصیص ۶۰٪ آن در فصل اول ایردراپ بازی همستر کامبت، می‌توان به قطع گفت که توکن HMSTR با قیمت کمتر از ۱ دلار لیست خواهد شد.

همچنین، با مقایسه توکنومیک همستر کامبت با داگز (DOGS) در می‌یابیم که داگز عرضه‌ای بیش از ۵ برابر همستر کامبت دارد که در حالت برابر می‌توان قیمتی معادل ۰.۰۰۵ دلار الی ۰.۰۱ دلار را در برابر قیمت داگز که در حدود ۰.۰۰۱ تا ۰.۰۰۱۷ دلار است، تخمین زد.

این در حالتی است که ارزش کل بازار (Market Cap) همسترکامبت نیز نزدیک به داگز باشد. عوامل بسیاری در قیمت همستر کامبت دخیل خواهند بود؛ لذا پیش‌بینی دقیق قیمت این توکن امکان‌پذیر نخواهد بود.

جدول زمانی آزادسازی توکن‌های همستر

همانطور که می‌دانید، قیمت‌ها در بازار پیش از عرضه معمولا روی قیمت در زمان لیست تاثیر زیادی دارند. به همین جهت یک بار دیگر، این بار با قیمت فعلی که همستر در بازارهای پیش از عرضه معامله می‌شود، ارزش بازار آن را حساب می‌کنیم. سپس با ارزش بازار داگز مقایسه کرده و قیمت عادلانه نسبت به ارزش بازار متوسط را محاسبه خواهیم کرد.

ارزش کل بازار = تعداد کل توکن‌ها * قیمت هر توکن

در حال حاضر توکن HMSTR در بازار پیش از عرضه کوکوین، با قیمت ۰.۰۰۸۱ دلار معامله می‌شود و با همین قیمت، ارزش بازار آن را محاسبه خواهیم کرد.

۸۱۰٬۰۰۰٬۰۰۰ = ۰.۰۰۸۱ * ۱۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰

توکن داگز نیز در زمان عرضه با ارزش بازار ۸۶۰٬۰۰۰٬۰۰۰ دلار لیست شد که باعث می‌شود، قیمت ۰.۰۰۸۱ را برای HMSTR یک قیمت عادلانه در نظر بگیریم. اما اگر بخواهیم با ارزش بازار فعلی داگز در حدود ۵۹۰٬۰۰۰٬۰۰۰ دلار در نظر بگیریم، قیمت همستر به صورت زیر محاسبه خواهد شد:

ارزش کل بازار / تعداد کل توکن‌ها = قیمت همستر

۰.۰۰۵۹ دلار = ۱۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ / ۵۹۰٬۰۰۰٬۰۰۰

توجه داشته باشید که ارزش بازار را حتی اگر دو برابر ارزش بازار اولیه داگز در نظر بگیریم، طبق فرمول‌های بالا، قیمت همستر چیزی در حدود ۰.۰۱۶ دلار خواهد بود.

با ارزش بازار دو برابر و تعداد بازیکن تقریبا ۹۰٬۰۰۰٬۰۰۰ نفر، به طور میانگین به هر نفر مقدار زیر خواهد رسید:

۱۸ دلار = ۱٬۶۲۰٬۰۰۰٬۰۰۰/۹۰٬۰۰۰٬۰۰۰

توجه داشته باشید که این رقم به صورت میانگین بوده و بسیاری از کاربران ربات ممکن است واجد شرایط نباشند. به همین جهت، از نظر متوسط آماری به هر نفر ۱۸ دلار خواهد رسید. این رقم می‌تواند به مراتب بیشتر یا حتی کمتر نیز باشد.

در آستانه راه‌اندازی و ایردراپ توکن HMSTR در 26 سپتامبر، معامله گران، گیمرها و تحلیلگران همه از خود می‌پرسند که توکن همستر کامبت چقدر می‌تواند ارزش داشته باشد.

این بازی قصد دارد حدود ۶۰ درصد از کل عرضه توکن را بین کاربران توزیع کند و مابقی را برای توسعه و جوایز اختصاص دهد. در حال حاضر، هیچ کس مطمئن نیست که رمزارز همستر کامبت چه قیمتی دارد، چه تعداد توکن در دسترس خواهد بود، یا بازخریدها چگونه کار خواهند کرد. این امر پیش بینی را دشوار می‌کند.

با این حال، مهم است که این واقعیت را در نظر بگیریم که توکن در صرافی‌های کریپتویی مانند بایننس، بای بیت و بیت‌پین لیست خواهد شد. با ازدحام کاربرانی که این صرافی‌ها دارند، انتظار می‌رود که توکن در روزهای اولیه خود حجم معاملات بالایی داشته باشد.

چندین تحلیلگر در این زمینه دیدگاه‌های خود را به اشتراک گذاشته‌اند. تحلیلگر با نام مستعار TradingFace اظهار داشت Hamster Kombat می‌تواند تا 0.19 دلار ارزش‌گذاری شود –  قیمتی که حتی خوش‌بین‌ترین بازیکنان را نیز هیجان‌زده می‌کند. از سوی دیگر، تحلیلگر با نام Knightron Crypto نیز پیش‌بینی کرد که این توکن می‌تواند با قیمت 0.04 دلار، 4 برابر قیمت نات کوین، عرضه شود.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها