خبرهای داغ
کدخبر: ۳۰۷۵
تاریخ خبر:

خبر جنجالی از حقوق بازنشستگان | افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی در دستور کار دولت

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، میرهاشم موسوی، از تصمیمات جدید دولت برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان خبر داد. با صدور دستور معاون اول رئیس‌جمهور، مبلغ ۸.۷ هزار میلیارد تومان به این سازمان تخصیص خواهد یافت تا به محض دریافت این منابع، فرایند پرداخت علی‌الحساب حقوق بازنشستگان آغاز شود.

خبر جنجالی از حقوق بازنشستگان |  افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی در دستور کار دولت

وی در ادامه اظهار داشت: پیگیری‌های ویژه رئیس‌جمهور و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تأمین این منابع بسیار مؤثر بوده و مقرر شده است تا مبلغ ۸.۷ هزار میلیارد تومان به عنوان دو ماه علی‌الحساب به حساب سازمان تأمین اجتماعی واریز شود. همچنین برای ادامه اجرای طرح، وزارت امور اقتصادی و دارایی موظف شده تا ۳۰ هزار میلیارد تومان اوراق منتشر کند.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی به تعهدات باقی‌مانده دولت به این سازمان نیز اشاره کرد و گفت که این تعهدات باید از طریق واگذاری دارایی‌ها و سهام شرکت‌های دولتی تأمین شود.

موسوی با تقدیر از پیگیری‌های نمایندگان کانون‌های بازنشستگی، بر لزوم تعامل و همگرایی برای تحقق حقوق بازنشستگان تأکید کرد و اعلام کرد که تمامی این اقدامات در راستای تحقق حقوق قانونی پیشکسوتان انجام می‌شود.

 

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها

      ×

      برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

      کلیک