خبرهای داغ
کدخبر: ۳۵۴۳
تاریخ خبر:

صفر تا صد پرداخت قسط سوم و وضعیت سود سال ۱۴۰۲

سود سال مالی ۱۴۰۱ از شرکت‌های سرمایه‌پذیر سهام عدالت تاکنون در دو نوبت (آذر و اسفند ۱۴۰۲) پرداخت شده و قسط سوم این سود هنوز واریز نشده است.

صفر تا صد  پرداخت قسط سوم و وضعیت سود سال ۱۴۰۲

ولی‌اله جعفری، مدیر کل ناشران سازمان بورس، اعلام کرد که مبلغ قسط سوم سود سال ۱۴۰۱ برای سهام‌داران بین ۲۴ تا ۲۵ هزار میلیارد تومان خواهد بود. این سود به محض دریافت از شرکت‌های سرمایه‌پذیر، از طریق شرکت سپرده‌گذاری مرکزی به حساب ذینفعان واریز خواهد شد.

جعفری همچنین به تفاوت در ارزش اسمی سهام افراد اشاره کرد و گفت که دارندگان سبد سهام عدالت ۴۹۲ هزار تومانی، حدود ۴۴۶ هزار تومان، دارندگان سبد ۵۳۴ هزار تومانی، ۴۸۲ هزار تومان و مالکان سبد یک میلیون تومانی، ۹۰۶ هزار تومان سود خواهند دریافت کرد.

وی همچنین خاطرنشان کرد که شرکت مپنا، علی‌رغم پرداخت سود به سایر سهام‌داران، هنوز سود سهامداران عدالت را که ۲۵ درصد کل سهام‌داران این شرکت هستند، واریز نکرده است.

در خصوص سود سال مالی ۱۴۰۲ سهام عدالت، جعفری بیان کرد که شورای عالی بورس باید در این زمینه تصمیم‌گیری کند و شرکت سپرده‌گذاری مرکزی باید به شرکت‌ها نامه بنویسد تا سودهای خود را پرداخت کنند.

واریز سهام عدالت: راهنمای ورود به سامانه‌ها

برای مشاهده و استعلام سهام عدالت با کد ملی، می‌توانید به دو سامانه فعال مراجعه کنید:  

1.  سامانه سهام عدالت (sahamedalat.ir:در این سایت می‌توانید شماره تلفن و شماره شبا را تغییر دهید.

2.  سامانه ذینفعان سهام عدالت (ddn.csdiran.ir:با استفاده از کد ملی، می‌توانید صورت وضعیت دارایی و تاریخچه سودهای واریز شده را مشاهده کنید.

سایت  samanese.ir در حال حاضر غیرفعال است و برای استعلام سهام عدالت، تنها می‌توان به سایت ذینفعان مراجعه کرد.

اطلاعات بیشتر در مورد واریز سود و وضعیت سهام عدالت در این سامانه‌ها در دسترس است.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها

      ×

      برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

      کلیک