خبرهای داغ
کدخبر: ۳۶۵۸
تاریخ خبر:

خبر مهم از همسان سازی حقوق بازنشستگان امروز ۲۸ مهرماه

نصرالله دریابیگی، دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران و نایب رئیس کانون عالی بازنشستگان تأمین اجتماعی کشور، در نامه‌ای سرگشاده به مصطفی سالاری، مدیرعامل جدید سازمان تأمین اجتماعی، ضمن تبریک انتصاب وی، چند توصیه مهم را برای بهبود وضعیت سازمان و رفع چالش‌های آن ارائه کرد.

خبر مهم از همسان سازی حقوق بازنشستگان  امروز 28 مهرماه

در این نامه، علاوه بر ابراز خوشحالی از انتخاب سالاری، به ضرورت توجه به نیازهای کارگران و بازنشستگان و بهبود خدمات سازمان تأمین اجتماعی تأکید شده است.

متن نامه به شرح زیر است:

جناب آقای مصطفی سالاری  

مدیرعامل محترم سازمان تأمین اجتماعی

با سلام و احترام،

از پذیرفتن مسئولیت خطیر مدیریت سازمان تأمین اجتماعی که به‌ویژه در این برهه حساس کشور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، سپاسگزارم. بدون شک، تجربه و آگاهی شما از وضعیت کلی و جزئی سازمان، و همچنین شناخت از چالش‌های متعدد آن که ناشی از سوء مدیریت‌های گذشته، ضعف در وصول مطالبات از دولت‌ها و اجازه به دخالت‌های ناصواب در امور مدیریتی است، می‌تواند به سازمان کمک کند تا از وضعیت کنونی خود خارج شود.

از آنجا که شما از نزدیک با مشکلات سازمان آشنا هستید، امید داریم با مدیریت دقیق و مؤثر، هرچه زودتر شاهد بهبود شرایط و تحقق خواسته‌های اساسی کارگران و بازنشستگان باشیم. از جمله این خواسته‌ها می‌توان به همسان‌سازی حقوق بازنشستگان، اجرای صحیح قانون درمان رایگان برای تمامی بیمه‌شدگان و بازنشستگان، رفع تبعیض در خدمات ارائه‌شده به بیمه‌شدگان و تحقق عدالت اجتماعی اشاره کرد.

یاد و خاطره مدیرعامل سابق، مرحوم نوربخش، که با تلاش فراوان در راستای گسترش خدمات به جامعه هدف سازمان کوشید، گرامی داشته و از زحمات آقای موسوی، مدیرعامل سابق، در بهبود اوضاع تشکر می‌کنم.

برای شما موفقیت، سلامت و توفیق در انجام این مسئولیت بزرگ از درگاه خداوند متعال آرزومندم.

والسلام علیکم  

نصرالله دریابیگی

دبیر اجرائی خانه کارگر و رئیس هیئت مدیره کانون بازنشستگان مازندران  

نایب رئیس کانون عالی بازنشستگان تأمین اجتماعی کشور

--

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها

      ×

      برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

      کلیک