خبرهای داغ
کدخبر: ۳۸۱۵
تاریخ خبر:

حراج آخر ماهی ایران خودرو آغاز شد؛ با قیمت ۴۲۱ میلیون تومان صاحب خودرو شوید

ایران خودرو با آغاز فروش نقدی محصول تجاری سبک خود، وانت آریسان 2 دوگانه سوز، خبرساز شده است.

حراج آخر ماهی ایران خودرو آغاز شد؛ با  قیمت ۴۲۱ میلیون تومان صاحب خودرو شوید

این طرح فروش جدید از ساعت 9 صبح 30 مهر 1403 شروع شده و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. مشتریان برای خرید این وانت باید به نمایندگی‌های ایران خودرو در سراسر کشور مراجعه کنند.

آبی‌های جاده مخصوص، بعد از عرضه گسترده محصولات خود در شهریور 1403، حالا با این طرح فروش جدید، تلاش دارند تا محصولات خود را به صورت مستقیم از طریق نمایندگی‌ها به مشتریان ارائه دهند. این شیوه فروش می‌تواند به عنوان یک ایده نوین از سوی ایران خودرو تلقی شود، چرا که پیش از این فروش خودروها بیشتر از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو انجام می‌شد. با تعطیلی این سامانه، خودروسازان به سمت فروش از طریق سایت‌های خود حرکت کردند، اما اکنون شاهد تغییر مسیر به سمت نمایندگی‌ها هستیم.

این روش فروش نظرات متفاوتی را به همراه داشته است. موافقان، فروش از طریق نمایندگی‌ها را شفاف‌تر و کارآمدتر می‌دانند و معتقدند که این شیوه می‌تواند از بروز مشکلات ناشی از استفاده ربات‌ها جلوگیری کند. در مقابل، مخالفان بر این باورند که فروش از طریق سایت می‌تواند به تعداد بیشتری از متقاضیان اجازه انتخاب خودرو مورد نظر خود را بدهد، در حالی که فروش از نمایندگی‌ها ممکن است برخی متقاضیان را از خرید بازدارد.

وانت آریسان 2 دوگانه سوز در چهار رنگ مختلف شامل سفید، مشکی متالیک، خاکستری متالیک و نقره‌ای متالیک عرضه می‌شود. قیمت این خودروی تجاری سبک حدود 421 میلیون تومان اعلام شده که نسبت به قیمت قبلی خود، حدود 2 میلیون و 600 هزار تومان افزایش داشته است. هرچند ایران خودرو به دلیل افزایش قیمت توضیحی ارائه نکرده است.

مدیران ایران خودرو همچنین وعده داده‌اند که وانت آریسان 2 دوگانه سوز خریداری شده در این طرح فروش را ظرف 15 روز کاری پس از تکمیل پرونده متقاضیان فاکتور خواهند کرد.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها

      ×

      برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

      کلیک