خبرهای داغ
کدخبر: ۳۹۰۱
تاریخ خبر:

هواشناسی؛ نوسانات جوی شدید در انتظار شهروندان تهرانی

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد که امروز (چهارشنبه) در بسیاری از مناطق ایران بارش باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و در برخی نقاط گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

هواشناسی؛ نوسانات جوی شدید در انتظار شهروندان تهرانی

این بارش‌ها به ویژه در استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، زنجان، کردستان، گیلان، مازندران، غرب گلستان، قزوین، خراسان شمالی، رضوی و جنوبی، یزد، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، کرمان، بوشهر، ارتفاعات هرمزگان و برخی نقاط استان‌های البرز، تهران، سمنان، همدان و مرکزی مشاهده خواهد شد.

همچنین در نقاط مستعد و در ارتفاعات، بارش برف نیز انتظار می‌رود.

برای روز پنجشنبه، شرایط جوی نامناسب به شمال خوزستان، شرق لرستان، قم و استان مرکزی نیز گسترش خواهد یافت.

سامانه بارشی در روز جمعه به استان‌های ساحلی خزر، شمال شرق و شرق کشور و همچنین زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان، قم، اصفهان، بوشهر، فارس، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد می‌رسد. این سامانه بارشی تا روز شنبه از کشور خارج خواهد شد و یکشنبه دوباره در نوار شمالی کشور بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود.

روز جمعه، وزش باد شدید و گردوخاک در اکثر مناطق، به ویژه در نیمه شرقی و نواحی مرکزی کشور ادامه خواهد داشت.

دریای خزر تا روز جمعه و همچنین در روز یکشنبه مواج خواهد بود. خلیج فارس نیز در روزهای پنجشنبه و جمعه مواج بوده و در شمال آن بارندگی و رعدوبرق رخ خواهد داد.

در تهران، آسمان امروز به تدریج ابری شده و در برخی ساعات با بارش‌های پراکنده باران، وزش باد شدید و رگبار باران همراه خواهد بود. همچنین، احتمال رعد و برق و گردوخاک نیز وجود دارد. دمای تهران امروز بین ۱۶ درجه بالای صفر (بیشینه) و ۷ درجه بالای صفر (کمینه) پیش‌بینی می‌شود.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها

      ×

      برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

      کلیک