خبرهای داغ
کدخبر: ۳۹۱۲
تاریخ خبر:

هواشناسی؛ دمای تهران امروز به ۱۶ درجه می‌رسد

کارشناس سازمان هواشناسی کشور از پیش‌بینی بارش باران و رعد و برق به همراه وزش باد شدید در ۲۴ استان کشور خبر داد.

هواشناسی؛ دمای تهران امروز به ۱۶ درجه می‌رسد

 همچنین، بارش برف در برخی مناطق شمال غرب و استان‌های گیلان، مازندران، قزوین و ارتفاعات البرز، تهران و سمنان برای امروز چهارشنبه دوم آبان‌ماه پیش‌بینی شده است.

کبری رفیعی با اشاره به وضعیت جوی امروز گفت: «در بسیاری از مناطق کشور، بارش باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در برخی نقاط بارش برف انتظار می‌رود. این شرایط جوی در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، کردستان، گیلان، مازندران، غرب گلستان، قزوین، خراسان‌های شمالی، رضوی و جنوبی، یزد، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، کرمان، بوشهر، ارتفاعات هرمزگان، و برخی مناطق البرز، تهران، سمنان و شمال همدان و مرکزی مشاهده خواهد شد.»

وی افزود: «این شرایط جوی در روز پنجشنبه به مناطق شمال خوزستان، شرق لرستان، قم و استان مرکزی نیز گسترش می‌یابد.»

رفیعی همچنین گفت که سامانه بارشی جمعه در استان‌های ساحلی خزر، شمال شرق و شرق کشور و نیز در استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان، قم، اصفهان، بوشهر، فارس، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد فعال خواهد بود. به گفته او، این سامانه بارشی روز شنبه از کشور خارج می‌شود و یکشنبه بارش برف و باران مجدد در نوار شمالی کشور پیش‌بینی می‌شود.

این کارشناس وضعیت آب و هوای سواحل شمالی و جنوبی را نیز بررسی کرد و گفت: «دریای خزر تا روز جمعه و دوباره در روز یکشنبه مواج خواهد بود. همچنین خلیج فارس در روزهای پنجشنبه و جمعه با موج‌های شدید و بارندگی و رعد و برق همراه خواهد بود.»

رفیعی همچنین تصریح کرد که آسمان تهران امروز به‌تدریج ابری شده و در برخی ساعات بارش پراکنده باران، وزش باد شدید و رگبار باران همراه با احتمال رعد و برق و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود. دمای هوای تهران در بیشینه به ۱۶ درجه سانتی‌گراد و در کمینه به ۷ درجه سانتی‌گراد بالای صفر خواهد رسید.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها

      ×

      برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

      کلیک