خبرهای داغ
کدخبر: ۲۱۸۹
تاریخ خبر:

اعتراف دروغین به قتل پس از ۲۴ سال؛ متهم قسم خورد!

مرد جوانی که برای خودنمایی به دروغ اعتراف کرده بود دختر جوانی را به قتل رسانده است، پس از ۲۴ سال محاکمه شد. او که در جوانی برای ترمیم غرورش به دروغ گفته بود دختر را به قتل رسانده، پس از انجام قسامه و قسم خوردن ۵۰ بار، تبرئه شد.

اعتراف دروغین به قتل پس از ۲۴ سال؛ متهم قسم خورد!

 

پرونده‌ای عجیب پس از گذشت بیش از دو دهه در دستگاه قضایی باز شد؛ مردی به نام حسین که ۲۴ سال پیش برای جلب توجه و ترمیم غرورش ادعا کرده بود دختری به نام لیدا را به قتل رسانده، پای میز محاکمه قرار گرفت. ماجرای این پرونده از آنجا آغاز شد که پدر لیدا، پس از ۲۴ سال از فوت دخترش، با شنیدن گفته‌های حسین نزد دوستانش مبنی بر دست داشتن در قتل دخترش، تصمیم گرفت علیه او شکایت کند.

به گفته پدر لیدا، حسین به دو نفر از دوستانش اعتراف کرده بود که دختر او را از کوه به پایین پرت کرده است. حسین، که در ابتدا به عنوان متهم بازداشت شد، در بازجویی‌ها این اتهام را رد کرد و اظهار داشت که ادعایش تنها یک دروغ بوده است. او گفت: «من عاشق لیدا بودم و وقتی پدرش با ازدواج ما مخالفت کرد، در جوانی و از روی غرور شکسته، در میان دوستانم ادعای دروغین کردم که باعث گرفتاری کنونی‌ام شده است.»

در دادگاه، پدر لیدا بار دیگر به گفته‌های حسین اشاره کرد و خواستار مجازات او شد. اما حسین بار دیگر ادعای خود را رد کرد و اعلام کرد که حرف‌هایش تنها از روی جوانی و خامی بوده است. او گفت: «من به این قتل اعتراف نکرده‌ام و تنها برای جلب توجه دروغ گفتم.»

با عدم وجود مدارک کافی و عدم امکان اثبات ادعای پدر لیدا، قضات دادگاه از او خواستند تا ۵۰ نفر را برای ادای سوگند معرفی کند که شهادت دهند حسین قاتل دخترش بوده است. اما او از انجام این کار خودداری کرد. در نهایت، حسین ۵۰ بار سوگند یاد کرد که مرتکب قتل نشده است و به این ترتیب، قضات حکم به برائت او دادند.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها