خبرهای داغ
کدخبر: ۲۲۸
تاریخ خبر:

افشای راز قتل رفیق با سنگ پس از ۱۰ سال سکوت!

در این مقاله به بررسی یکی از پرونده‌های پیچیده و طولانی‌مدت جنایی می‌پردازیم که پس از یک دهه سکوت، به نتیجه رسید. رئیس پلیس آگاهی تهران از دستگیری مردی خبر داد که به دلیل اختلافات شخصی، دوست خود را با ضربات سنگ به قتل رسانده بود و به مدت ۱۰ سال در حال فرار بود.

افشای راز قتل رفیق با سنگ پس از ۱۰ سال سکوت!

سایت خبری پنجره؛ سردار علی ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران، در تشریح این پرونده گفت: در مهرماه سال ۱۳۹۳، آتش‌سوزی در اتاقک نگهبانی یکی از گاراژهای بلوار امام در منطقه فشافویه به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی گزارش شد. پس از مهار آتش، جسد مردی غیرایرانی در حدود ۴۵ سال سن پیدا شد که به‌دلیل خفگی با کمربند و ضرب‌وجرح به قتل رسیده بود.

وی افزود: پس از گزارش این حادثه به کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران، تیم بررسی صحنه جرم به محل حادثه اعزام شد. تحقیقات نشان داد که آتش‌سوزی عمدی بوده است. با پیگیری‌های اطلاعاتی، مشخص شد که تلفن همراه مقتول در اختیار مردی با هویت معلوم است که نگهبان یکی دیگر از گاراژهای بلوار امام بود و پس از این جنایت دیگر در محل کار خود دیده نشده است.

ولیپور گودرزی ادامه داد: این مرد در بازجویی‌ها گفت که مقتول از دوستانش بوده و تلفن همراهش به‌صورت امانت در اختیار او قرار داشته است. او همچنین بیان کرد که شب حادثه مهمان‌هایی در خانه مقتول بودند و ممکن است آنها مسئول قتل باشند. با بررسی‌های بیشتر، هویت این زوج شناسایی شد و آنها ادعا کردند که در شب حادثه مهمان مقتول بودند و به خانه خود بازگشته‌اند.

رئیس پلیس آگاهی تهران تصریح کرد: در ادامه تحقیقات، مشخص شد که مردی که تلفن همراه مقتول را در اختیار داشت، با مقتول اختلاف مالی داشته است و این موضوع به‌تدریج سرنخ‌های جدیدی را در پرونده به‌وجود آورد. در ادامه، این فرد به‌دلیل تناقض‌گویی و دروغ‌های مکرر به‌عنوان مظنون اصلی پرونده معرفی شد. همچنین، کشف گوشی مسروقه مقتول در جیب کاپشن او باعث شد تا در تاریخ تیرماه سال ۱۴۰۳، پس از ۱۰ سال فرار، به قتل اعتراف کند.

وی افزود: متهم توضیح داد که به‌دلیل اختلافات عمیق شخصی و مالی با مقتول، در شب حادثه پس از رفتن مهمان‌ها، به خانه مقتول رفته و پس از درگیری، با سنگی او را بی‌هوش و با کمربند خفه کرده است. سپس تلفن همراه مقتول را دزدیده و مکان را به آتش کشیده است.

سردار ولیپور گودرزی در پایان گفت: با اعتراف متهم به قتل و پایان تحقیقات، پرونده برای مراحل قانونی به زندان ارسال شد و متهم به‌اتهام قتل عمدی به زندان اعزام گردید.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها