خبرهای داغ
کدخبر: ۲۴۰۲
تاریخ خبر:

شکنجه و اقرام به قتل پرستار جوان به دستور صاحب گربه ها

زن میانسال که صاحب پانسیون حیوانات خانگی را در مرگ گربه‌اش مقصر می‌دانست، دستور قتل او را صادر کرد.

 شکنجه و اقرام به قتل  پرستار جوان به دستور صاحب گربه ها

بامداد ششم شهریور امسال 2مرد درحالی‌که دست و پای دختری را بسته بودند، او را داخل صندوق عقب خودروی پژویی انداختند و قصد ربودنش را داشتند که با فریادهای دختر جوان، رهگذران متوجه ماجرا شدند و آدم‌ربایان با رها کردن دختر جوان در صندوق عقب پژو پا به فرار گذاشتند.

با گزارش ماجرا به پلیس، دختر جوان که از وحشت می‌لرزید، گفت: من بخشی از خانه‌ام را تبدیل به پانسیون حیوانات کرده‌ام و افرادی که قصد رفتن به سفر یا مهمانی را دارند حیوان خانگی‌شان را به من می‌سپارند که از آنها مراقبت کنم. وی ادامه داد: مدتی قبل، زن میانسالی 2گربه‌اش به‌ نام‌های گارفیلد و لیلی را به من سپرد تا به سفر برود، اما گربه‌ها مریض شدند و گارفیلد تلف و لیلی‌ به‌شدت لاغر شد.

صاحب گربه‌ها وقتی از سفر برگشت و متوجه ماجرا شد، به‌شدت خشمگین شد. مدتی مرا تهدید می‌کرد و می‌گفت که من گربه‌اش را کشته‌ام. دختر جوان ادامه داد: تهدیدهای این زن ادامه داشت تا اینکه فردی با من تماس گرفت و خواست 3هفته از گربه‌هایش مراقبت کنم و پول زیادی پیشنهاد کرد. من هم وسوسه شدم و برای تحویل گرفتن گربه‌ها به خانه‌اش رفتم، اما به‌ محض ورود به خانه با صاحب گارفلید و دو مرد قوی‌هیکل روبه‌رو شدم. آن دو مرد به من حمله کردند و کتکم زدند.

همه طلاها و پول‌هایم را گرفتند و حتی از من فیلم مستهجن تهیه کردند. پس از آن نیز زن میانسال به آنها دستور داد که مرا به بیابان ببرند و جانم را بگیرند. آنها مرا دست و پا بسته به صندوق ماشینم منتقل کردند که به بیابان ببرند، اما آنقدر فریاد زدم که رهگذران متوجه شدند و آنها از ترس دستگیری مرا رها و فرار کردند. با شکایت دختر جوان نزد قاضی مصطفی تقی‌زاده، بازپرس شعبه پنجم دادسرای ویژه سرقت یکی از آدم‌ربایان اجاره‌ای دستگیر شد و گفت که زن میانسال در ازای پیشنهاد دستمزد میلیونی از او و دوستش خواسته بود که دختر جوان را بدزدند و شکنجه‌اش کنند، اما نقشه‌شان ناکام ماند. با اعترافات این مرد، تحقیقات برای دستگیری زن میانسال و آدم‌ربای دیگر ادامه دارد.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها