خبرهای داغ
کدخبر: ۲۸۳۳
تاریخ خبر:

سقط جنین و کما هدیه رابطه نامشروع با پسر جوان به دختر ۱۵ ساله کرجی

این داستان از اول مهرماه و از بیمارستان کرج شروع شد،با توجه به اطلاعاتی که طی تخقیقات پلیس به دست آمده بود دختر نوجوان بخاطر مصرف دارو های غیر مجاز سقط جنین دچار مرگ مغری شده بود.

سقط جنین و کما هدیه رابطه نامشروع با پسر جوان به دختر 15 ساله کرجی

با پیگیری های انجام شده از سوی کارآگاهان مشخص شد دختر جوان در ارتباط نامتعارف با یک پسر جوان که او را فریب  داده بود باردار شده و برای رهایی از جنینی که در رحم اش بود پسر جوان او را نزد فردی می‌برد تا سقط جنین انجام شود اما همه چیز به همین راحتی انجام نشد چرا که سمیرا در اثر مصرف دارو های غیر مجاز دچار عفونت شدید شد وبه کما رفت و چند رو بعد نیز دختر نوجوان جان باخت.

قانون چه می گوید؟

مجازات رابطه نامشروع با دختر باکره از طریق اغفال دختر چیست؟

 چنانچه مرد از راه اغفال دختر، دزدیدن، فریب دادن دختر نابالغ، تهدید و ترساندن او همچنین مجبور نمودن او به انجام دادن رابطه نامشروع اقدام نماید، این عمل مرد تجاوز به عنف محسوب می‌شود و مجازات قانونی آن اعدام می باشد.

برقراری رابطه نامشروع با دختر باکره در حالت مستی و یا بیهوشی چه مجازاتی دارد؟

در صورتی که مرد با دختره باکره‌ای که در وضعیت بیهوشی و یامستی می‌باشد و از این عمل ناراضی است، جهت بر قراری رابطه نامشروع اقدام نماید، در قانون عمل وی به عنوان تجاوز به عنف تلقی شده و حکم آن برای مرد اعدام می باشد.

مجازات رابطه نامشروع با دختر باکره که راضی به برقراری رابطه است، چیست؟

چنانچه مرد با دختر باکره اقدام به برقراری رابطه نامشروع نماید و دختر جهت برقراری این رابطه رضایت قلبی داشته باشد، مجازات قانونی برای هر کدام از طرفین تعداد مشخصی شلاق خواهد بود.

در صورتی که دختر باکره و مرد، کمتر از ۴ مرتبه مرتکب زنا شده و به آن اعتراف کنند، مجازات هر یک از آن‌ها تعدادی ضربه شلاق خواهد بود.

امروزه با گسترش یافتن روابط اجتماعی میان زن و مرد نخستین گام جهت پیشگیری از پیدایش مسائلی نظیر تجاوز جنسی، برقراری رابطه نامشروع همچنین برقراری رابطه نامشروع با دختر باکره، دادن آموزش‌های لازم و ضروری به نوجوانان و به خصوص دخترانی است که تازه به سن بلوغ رسیده‌اند و آگاهی های لازم را ندارند.

دومین گام با اجرای صحیح و قاطعانه قانون در مقابل اشخاصی که از آن سرپیچی کرده‌اند می توان مانع از بوجود آمدن این قبیل مشکلات در آینده شد.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها

      ×

      برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

      کلیک