خبرهای داغ
کدخبر: ۲۹۹۴
تاریخ خبر:

قتل‌های هولناک برای سرقت آیفون | مردی که دختران جوان را به جنگل می‌کشاند و خفه می‌کرد

مردی در نیجریه، با ربودن دختران جوان و کشاندن آنها به جنگل، پس از خفه کردن قربانیان، گوشی‌های آیفونشان را سرقت می‌کرد و سپس برای باج‌گیری از خانواده‌ها، از تلفن قربانیان استفاده می‌کرد. این جنایت‌ها با قتل سه دختر و دستگیری قاتل جنجال‌برانگیز شد.

قتل‌های هولناک برای سرقت آیفون |  مردی که دختران جوان را به جنگل می‌کشاند و خفه می‌کرد

در جنایتی وحشتناک که نیجریه را تکان داد، مردی به نام اوگونا فیلیپ، ۲۹ ساله، با فریب دادن دختران جوان و کشاندن آنها به مناطق جنگلی خارج از شهر، پس از کشتن قربانیان، گوشی‌های آیفون آنها را به سرقت می‌برد و سپس سعی می‌کرد از خانواده‌ها اخاذی کند.

ماجرای این قتل‌ها از روز ۱۷ اردیبهشت (۶ می) آغاز شد؛ روزی که دختری به نام دینا، یک پرستار ۲۲ ساله اهل ایالت ایتوری، در حال رفتن به محل کارش بود. فیلیپ با ربودن دینا، او را به جنگلی در خارج از شهر برد و او را خفه کرد تا گوشی آیفونش را سرقت کند. سپس با استفاده از همان گوشی، با خانواده دینا تماس گرفت و در ازای آزادی او درخواست مبلغی قابل توجه کرد. اما وقتی فهمید که موفق به باج‌گیری نخواهد شد، تلفن آیفون او را فروخت و به ایالت دیگری به نام اویو گریخت.

این قتل هولناک تنها آغاز جنایت‌های سریالی این مرد بود. پلیس در حالی که هنوز ردی از قاتل نیافته بود، با دو مورد مشابه دیگر مواجه شد. دو دختر دیگر نیز با همان روش ربوده شده و به قتل رسیده بودند. قاتل پس از کشتن این دو دختر نیز گوشی‌های آیفون آنها را دزدیده و تلاش کرده بود از خانواده‌هایشان اخاذی کند، اما بار دیگر در این امر ناموفق بود.

پلیس نیجریه در جریان تحقیقات گسترده خود، سرنخ‌هایی از اوگونا فیلیپ به دست آورد و توانست او را که در یک مزرعه مخفی شده بود، دستگیر کند. فیلیپ در بازجویی‌ها به قتل‌های صورت‌گرفته اعتراف کرد و تأیید کرد که انگیزه او سرقت گوشی‌های آیفون بوده است.

این قتل‌های سریالی، با توجه به شگرد خاص مجرم و تلاش‌های بی‌ثمر او برای اخاذی از خانواده قربانیان، موجب هراس عمومی شد و تحقیقات بیشتری در حال انجام است تا ابعاد کامل این جنایت‌ها روشن شود.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها

      ×

      برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

      کلیک