خبرهای داغ
کدخبر: ۳۱۰۵
تاریخ خبر:

شوک آدم‌ ربایی در پایتخت | باند خشن افغان‌ها دستگیر شد!

ماموران پلیس آگاهی پایتخت با انهدام یک باند آدم‌ربایی افغان، که هموطنان خود را به انگیزه مالی می‌ربودند، به دنبال دستگیری دو سرکرده این باند فراری هستند.

شوک آدم‌ ربایی در پایتخت |  باند خشن افغان‌ها دستگیر شد!

چند هفته پیش، در حین گشت‌زنی، مأموران کلانتری ۱۴۷ گلبرگ به یک خودروی پژو پرشیا مشکوک شدند. پس از تحقیق از صاحب خودرو، مشخص شد که او به دنبال دوستی به نام بشیر است که به طور ناگهانی مفقود شده است. با ادامه تحقیقات و بررسی دوربین‌های مداربسته، مشخص شد بشیر توسط چهار مرد در یک تصادف ساختگی ربوده شده است.

در ادامه، آدم‌ربایان با خانواده بشیر تماس گرفتند و درخواست چهار هزار دلار کردند. این افراد با ارسال یک فیلم ترسناک به خانواده‌اش، نشان دادند که گوش بشیر را بریده‌اند و تهدید کردند که اگر پول پرداخت نشود، جان او را نیز خواهند گرفت.

پلیس با شناسایی یکی از اعضای باند که در این عملیات نقش داشت، به تحقیقات خود ادامه داد. این متهم اعتراف کرد که دو سرکرده باند از افراد ثروتمند افغان را هدف قرار می‌دهند و پس از ربودن قربانیان، آن‌ها را به خانه باغ‌هایی در شهریار منتقل و مورد شکنجه قرار می‌دهند.

در پی این اعترافات، بشیر آزاد شد و چندین نفر از اعضای باند دستگیر شدند، اما دو سرکرده اصلی همچنان فراری هستند. تحقیقات برای شناسایی و دستگیری این افراد ادامه دارد.

 

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها

      ×

      برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

      کلیک