خبرهای داغ
کدخبر: ۳۳۸۰
تاریخ خبر:

انهدام باند خشن زورگیری در تهران؛ دستگیری اعضای باند حرفه‌ای سرقت گوشی‌های تلفن همراه

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ، سردار علی ولیپور گودرزی، از انهدام باند خشن زورگیری خبر داد و گفت: این باند به‌طور خاص در سرقت گوشی‌های تلفن همراه در مناطق مختلف تهران فعال بوده است.

انهدام باند خشن زورگیری در تهران؛ دستگیری  اعضای باند حرفه‌ای سرقت گوشی‌های تلفن همراه

 سردار گودرزی اعلام کرد که کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی پس از دریافت گزارش‌هایی مبنی بر سرقت‌های به‌عنف، اقدام به شناسایی اعضای این باند کردند که در محله‌های "شوش"، "هرندی" و "باغ آذری" فعالیت می‌کردند.

وی افزود: اعضای این باند در مکان‌هایی تردد داشتند که معمولاً به‌صورت غیرمنظم بودند و همین موضوع شناسایی آن‌ها را دشوار کرده بود. پس از انجام تحقیقات اطلاعاتی، مخفیگاه متهمان تحت نظر قرار گرفت و نهایتاً در مهرماه امسال، کارآگاهان متوجه شدند که آن‌ها در محل‌های مورد نظر حضور دارند.

با هماهنگی قضائی، تیم‌های عملیاتی پلیس در ساعت ۵:۳۰ صبح به‌طور همزمان و با انسداد تمامی مسیرهای فرار، موفق به دستگیری اعضای این باند در عملیاتی غافلگیرانه شدند.

در بازرسی‌های انجام‌شده از مخفیگاه متهمان، ۵ دستگاه گوشی تلفن همراه و ۴ قبضه سلاح سرد کشف و ضبط شد.

متهمان پس از مواجهه با مدارک و شواهد موجود، به ارتکاب بیش از ۳۰ فقره سرقت گوشی تلفن همراه در مناطق تحت پوشش پایگاه‌های یکم، دوم و سوم پلیس آگاهی اقرار کردند. با توجه به اعترافات آن‌ها و بررسی شواهد مختلف، مال‌باختگان به اداره پنجم دعوت شدند و در مواجهه حضوری، ۲۶ نفر از مال‌باختگان سارقان را شناسایی کردند و به سرقت اموالشان توسط این باند اعتراف کردند.

سردار گودرزی خاطرنشان کرد که پلیس آگاهی همچنان به بررسی و پیگیری سایر جرائم مرتبط با این باند ادامه می‌دهد تا دیگر مال‌باختگان و پرونده‌های مشابه شناسایی و حل‌وفصل شوند.

 

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها

      ×

      برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

      کلیک