خبرهای داغ
کدخبر: ۳۴۳۲
تاریخ خبر:

یک مادر برای کشتن دخترش قاتل اجاره‌ای استخدام کرد، خود به دست او به قتل رسید

یک زن هندی به نام آلکا که از رفتارهای نافرمان دخترش به ستوه آمده بود، تصمیم به استخدام قاتل اجاره‌ای برای کشتن او گرفت. این تصمیم در نهایت به قتل خود او انجامید.

یک مادر  برای کشتن دخترش قاتل اجاره‌ای استخدام کرد، خود به دست او به قتل رسید

 آلکا به‌دلیل فرارهای مکرر دخترش از خانه و رفتارهای شرارت‌آمیزش، چندین بار به پلیس شکایت کرده بود، اما هیچ‌یک از این اقدامات مؤثر واقع نشد. در نتیجه، او تصمیم گرفت که دخترش را به قتل برساند و برای این کار سابهاش سینگ، یک قاتل اجاره‌ای را به مبلغ 50 هزار روپیه استخدام کرد.

آلکا نقشه‌اش را این‌گونه طراحی کرد که دخترش را به خانه‌اش بکشد و قاتل در کمین او باشد تا بعد از ربودن دختر، او را به قتل برساند. اما سرنوشت او به‌طرز عجیبی تغییر کرد.

قاتل اجاره‌ای که به‌تازگی از زندان آزاد شده بود، به‌طور ناخواسته عاشق دختر آلکا شد و به او گفت که مادرش برای کشتن او از او خواسته است. بنابراین، آنها تصمیم گرفتند تا یک قتل دروغین را طراحی کنند.

قاتل بعد از ربودن دختر، تصاویری جعلی از صحنه قتل تهیه کرد و برای آلکا فرستاد تا او را قانع کند که دخترش را کشته است. اما ماجرا به اینجا ختم نشد؛ قاتل و دختر، نقشه‌ای برای انتقام‌گیری از آلکا کشیدند و در نهایت پس از ورود به خانه‌اش، او را خفه کردند.

با کشف جسد آلکا، پلیس تحقیقاتش را برای یافتن قاتلان آغاز کرد و اسرار این جنایت فاش شد.

 

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها

      ×

      برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

      کلیک