خبرهای داغ
کدخبر: ۳۶۰۶
تاریخ خبر:

یک معجزه عاشقانه: قاتل از چوبه دار نجات یافت

ماجرای عجیب از روزی آغاز شد که سارقان، گوشی موبایل دختر مقتول را سرقت کردند. در این میان، پسر قاتل قهرمان‌بازی کرد و با تعقیب سارقان، آنها را گیر انداخت؛ این واقعه سرآغاز یک داستان عاشقانه و بخشش قاتل بود.

یک معجزه عاشقانه: قاتل از چوبه دار نجات یافت

 در یکی از روزهای بهمن سال 99، درگیری مرگباری در یکی از شهرهای اطراف تهران رخ داد. دو مرد که هر دو سوار خودرو بودند، بر سر جای پارک با هم گلاویز شدند و در نتیجه یکی از آن‌ها به شدت مجروح شد. شاهدان می‌گویند راننده پژو 206 به دلیل دخالت در پارک خودرو، با راننده سراتو درگیر شده و در نهایت، راننده سراتو با قفل فرمان به مقتول حمله کرد و پس از آن فرار کرد.

با اینکه راننده پژو به بیمارستان منتقل شد، اما به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست داد. تحقیقات پلیس به سرعت آغاز شد و با شناسایی شماره پلاک خودروی سراتو، رسول، راننده آن، بازداشت شد. رسول، که از تجار ثروتمند بود، در بازجویی‌ها ادعا کرد که هرگز قصد کشتن مقتول را نداشته و از عذاب وجدان رنج می‌برد.

پس از محاکمه، رسول به قصاص محکوم شد و در آستانه اعدام قرار گرفت. اما پسر او، آرش، که برای ادامه تحصیل به اروپا رفته بود، با خبر شد که پدرش در خطر قصاص است. آرش به ایران بازگشت و تلاش کرد تا از خانواده مقتول رضایت بگیرد، اما آن‌ها حاضر به بخشش نبودند.

آرش با هویت مستعار به عنوان یک خیر به دیدار خانواده مقتول رفت و با پیشنهاد بخشش و اختصاص دیه به امور خیریه، ارتباط برقرار کرد. در این میان، او به دختر مقتول علاقه‌مند شد. یک روز، هنگام تعقیب سارقان که گوشی دختر مقتول را سرقت کرده بودند، موفق شد گوشی را بازپس‌گیرد و این حادثه باعث شد دختر مقتول نیز به آرش علاقه‌مند شود.

با آگاهی از علاقه‌اش به دختر مقتول، آرش تصمیم گرفت حقیقت را فاش کند. دختر مقتول که حالا به آرش علاقه‌مند شده بود، برای رهایی پدر آرش از قصاص کمک کرد و در نهایت خانواده‌اش با بخشش قاتل موافقت کردند.

چند روز پیش، اولیای دم در شعبه اجرای حکم دادسرای قزوین، با امضای برگه رضایت، قاتل را از مجازات قصاص نجات دادند و فرصتی دوباره برای زندگی به او دادند.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها

      ×

      برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

      کلیک