خبرهای داغ
کدخبر: ۳۶۰۷
تاریخ خبر:

نقشه شوم آدم‌ربایان در قرچک ناکام ماند؛ گروگان پس از ۱۲ ساعت آزاد شد

نقشه آدم‌ربایان که قصد داشتند با گروگان گرفتن مردی در قرچک ورامین، 60 میلیارد تومان از خانواده‌اش اخاذی کنند، تنها 12 ساعت دوام آورد.

نقشه شوم آدم‌ربایان در قرچک ناکام ماند؛ گروگان پس از 12 ساعت آزاد شد

شامگاه پنجشنبه گذشته، مردی طلاساز در باغ شخصی‌اش در حوالی شهرستان قرچک حضور داشت که ناگهان چهار مرد نقاب‌دار با کلاه چشمی و سلاح‌های احتمالی وارد باغ شدند. این افراد که از قبل طعمه خود را شناسایی کرده و وضعیت مالی او را زیر نظر داشتند، زمانی که مرد طلاساز به تنهایی به باغ رفته بود، تصمیم به عملی کردن نقشه خود گرفتند. آن‌ها پس از غافلگیری، دست و پای او را بستند و با انتقال وی به یک خودرو، از باغ خارج شدند.

با گذشت ساعاتی از ربوده شدن طلاساز، خانواده‌اش که از عدم پاسخگویی او نگران شده بودند، ناگهان تماس تهدیدآمیز آدم‌ربایان را دریافت کردند. آن‌ها خواسته‌ای غیرمعمول داشتند: یک میلیون ارز دیجیتال تتر، معادل حدود 60 میلیارد تومان. آدم‌ربایان تهدید کردند که اگر خانواده گروگان در مدت 24 ساعت مبلغ را تأمین نکنند یا به پلیس خبر دهند، او را خواهند کشت.

چالش تهیه این مبلغ هنگفت برای خانواده طلاساز دشوار بود، و آن‌ها در این شرایط سخت تصمیم به همکاری با پلیس گرفتند. سردار دلاور القاصی‌مهر، فرمانده انتظامی شرق استان تهران، در توضیح عملیات پلیس گفت: پس از اطلاع از حادثه، مأموران با حضور در محل و انجام تحقیقات تخصصی موفق شدند مخفیگاه آدم‌ربایان را در تهران شناسایی کنند.

گروگانگیران مرد طلاساز را به خانه‌ای در پایتخت منتقل کرده بودند. با این اطلاعات، تیم‌های عملیاتی به محل مورد نظر اعزام شدند و در یک عملیات ضربتی، دو نفر از آدم‌ربایان را دستگیر کرده و مرد گروگان را بدون آسیب آزاد کردند. تحقیقات برای دستگیری سایر متهمان فراری این پرونده ادامه دارد.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها

      ×

      برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

      کلیک