خبرهای داغ
کدخبر: ۳۶۳۳
تاریخ خبر:

برادرکشی در شهرری؛ رازهای تلخ یک خانواده فاش شد!

در یک حادثه دلخراش در شهرری، مردی به اتهام قتل برادرش با چاقو تحت تعقیب قرار گرفته است. این ماجرا به اختلافات خانوادگی و روابط پیچیده‌ای اشاره دارد که در نهایت به یک تراژدی تلخ تبدیل شده است. در ادامه به بررسی جزئیات این حادثه می‌پردازیم.

برادرکشی در شهرری؛ رازهای تلخ یک خانواده فاش شد!

پس از دریافت گزارش مربوط به یک قتل، مأموران پلیس به یک آپارتمان در شهرری اعزام شدند و با جسد یک مرد ۶۵ ساله مواجه شدند که با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بود. بررسی‌های اولیه نشان داد که مقتول حداقل یک شبانه‌روز پس از مرگش در آپارتمان باقی مانده است.

تحقیقات اولیه و مظنونان

تحقیقات پلیس بلافاصله آغاز شد و برادر بزرگ مقتول به نام شهروز به عنوان یکی از مظنونین اصلی شناسایی شد. او در بازجویی‌ها اعلام کرد که چند روز قبل از وقوع قتل، به خانه پدرش رفته و شاهد درگیری برادرش با یک کارگر افغان بوده است. این اظهارات منجر به دستگیری کارگر مذکور شد، اما او نیز هرگونه دخالت در قتل را انکار کرد و به همین دلیل آزاد شد.

کشف اختلافات خانوادگی

بررسی‌های بیشتر حاکی از آن بود که شهروز و برادر مقتول دارای اختلافات عمیق و دیرینه‌ای هستند. دوستان و همسایگان مقتول تأیید کردند که این دو برادر هیچ‌گاه قادر به تحمل یکدیگر نبوده‌اند. یکی از دوستان مقتول به یاد می‌آورد که او پیش از حادثه به او گفته بود که شهروز او را تهدید به مرگ کرده است.

بازداشت و اعترافات

۱۷ روز پس از وقوع جنایت، برادر شهروز تحت تعقیب قرار گرفت و بازداشت شد. او همچنان منکر قتل بود و تنها اختلافاتی با برادرش را مطرح کرد. اما بررسی‌های پلیس با تحلیل دوربین‌های مداربسته، شواهدی مبنی بر حضور او در زمان وقوع قتل ارائه داد.

شواهد جدید

مأموران متوجه شدند که آخرین بار متهم با لباس خاصی به خانه پدرش رفته و پس از ۲۰ دقیقه با لباس دیگری خارج شده و یک کیسه مشکی را همراه خود داشته است. در حالی که همسر متهم وجود کیسه لباس را در روز حادثه انکار کرده بود، او پس از بازجویی‌های مکرر به قتل برادرش اعتراف کرد و افزود که دو برادر کوچکترش، مهران و شهاب، در این جنایت همدست او بوده‌اند.

واکنش برادران کوچکتر

پس از اعترافات شهروز، مهران و شهاب نیز بازداشت شدند، اما آن‌ها اتهام خود را رد کردند و مدعی شدند که برادرشان به تنهایی مرتکب جنایت شده و در تلاش است تا آن‌ها را به دردسر بیندازد. مهران بیان کرد که مقتول مورد اعتماد پدرشان بوده و این امر موجب حسادت شهروز نسبت به او شده است.

ادامه تحقیقات و صدور کیفرخواست

پلیس در بازرسی از خانه متهم، مهر پدر را پیدا کرد که این موضوع فرضیه برادرکشی را تقویت کرد. در نهایت، با توجه به شواهد و اظهارات جمع‌آوری‌شده، کیفرخواست برای شهروز صادر شد و پرونده او به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال گردید تا به زودی محاکمه شود.

این داستان به وضوح نمایانگر عمق مشکلات خانوادگی و عواقب جدی اختلافات است و به‌عنوان یک هشدار درباره خطرات برادرکشی و تنش‌های خانوادگی در جامعه ما تلقی می‌شود.

 

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها

      ×

      برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

      کلیک