خبرهای داغ
کدخبر: ۳۶۸۴
تاریخ خبر:

عروس و همسرش در دام پلیس؛ سرقت بزرگ از خانه مادر شوهر

یک عروس طمع‌کار که به همراه همسرش به خانه مادر شوهرش در شمال تهران دستبرد زده بود، به دست پلیس بازداشت شد.

عروس و همسرش در دام پلیس؛ سرقت بزرگ از خانه مادر شوهر

چند روز پیش، زن میانسالی به یکی از کلانتری‌های شمال تهران مراجعه و اعلام کرد که به همراه خانواده‌اش برای تفریح به گیلان رفته بودند. او پس از بازگشت به خانه متوجه سرقت اموال باارزشش، شامل طلاجات، ۲۵۰۰ یورو، ۳۰۰ دلار، گذرنامه، سند مالکیت خودرو، دسته چک و فیش حج تمتع به ارزش تقریبی ۵ میلیارد تومان شد.

پس از ثبت شکایت و تشکیل پرونده، تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی برای تحقیقات میدانی به محل جرم مراجعه کردند. از آنجایی که درب خانه بدون تخریب و با کلید باز شده بود، فرضیه سارقی آشنا مطرح شد. بررسی دوربین‌های مداربسته اطراف ساختمان نشان داد که سارق در زمان سرقت به محل ورود و خروج خود توجه داشته است.

شاکی در ادامه تحقیقات سارق را شناسایی کرد و گفت: "سارق شباهت زیادی به عروسم دارد." در پی تحقیقات بیشتر، مشخص شد که عروس، به ادعای خانواده، به ایتالیا رفته است، اما پس از بررسی سوابق، پلیس دریافت که او در زمان سرقت در محل بوده است.

پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی، کارآگاهان به خانه سارقان آشنا رفتند و در حالی که پسر شاکی را دستگیر کردند، زن جوان پیش از رسیدن کارآگاهان از محل متواری شد.

تحقیقات بیشتر نشان داد که یکی از دوستان خانوادگی این زوج در فروش اموال مسروقه نقش داشته و وی نیز دستگیر شد. از این فرد حدود ۲۱۰ گرم طلا کشف شد و مشخص شد که ۵ قطعه سکه طلا به مبلغ ۱۰۸ میلیون تومان فروخته شده است.

در گام پایانی، پلیس متوجه شد که زن جوان پس از ترک خانه به خانه عموی خود در یکی از روستاهای غرب کشور رفته است. او در مسیر با ایجاد ترافیک مصنوعی دستگیر شد و حدود ۲۱۰ گرم طلا از او کشف گردید.

زن جوان در ابتدا منکر جرم خود بود، اما پس از اقرار همسرش به سرقت، ناچار به بیان حقیقت شد و اعتراف کرد که به‌خاطر طمع به خانه مادر شوهرش دستبرد زده است. همچنین مشخص شد که او با استفاده از کیف پول دیجیتال و نرم‌افزارهای مخصوص، پول‌های حاصل از سرقت را به ارز دیجیتال تبدیل کرده است.

با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، متهمان به زندان منتقل شدند و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها

      ×

      برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

      کلیک