خبرهای داغ
کدخبر: ۳۶۸۶
تاریخ خبر:

زورگیری‌های سریالی در سرخه‌حصار؛ اعترافات تلخ دو متهم بیکار و معتاد افغان

پسر جوانی به همراه یک همدست افغان خود با چاقو و قمه از دختران و پسران جوان در پارک سرخه‌حصار زورگیری می‌کردند.

زورگیری‌های سریالی در سرخه‌حصار؛ اعترافات تلخ دو متهم بیکار و معتاد افغان

تحقیقات پلیس برای دستگیری این دو زورگیر خشن از حدود ۶ ماه پیش آغاز شد. ماجرا از این قرار بود که چند دختر و پسر جوان به پارک سرخه‌حصار در شرق تهران رفته بودند که ناگهان دو مرد جوان با چاقو و قمه به آنها حمله‌ور شدند و با تهدید، اقدام به زورگیری خشونت‌آمیز کردند. آنها طلا و جواهراتی که همراه جوانان بود را به سرقت بردند و حتی گوشواره‌ها را از گوش‌هایشان کشیدند و در حالی که چند نفر از آنها را مجروح کرده بودند، فرار کردند.

پس از این حادثه، پلیس تحقیقات خود را برای شناسایی زورگیران آغاز کرد و در ادامه، تعدادی دیگر از قربانیان نیز به شاکیان پرونده اضافه شدند و ادعا کردند که هنگام تفریح در پارک، طعمه این دو زورگیر شده‌اند.

به نقل از همشهری‌آنلاین، آخرین قربانیان، دختر و پسری جوان بودند که در مکانی خلوت در پارک با دو زورگیر قمه به دست غافلگیر شدند. آنها به زور وسایل باارزش دختر و پسر را از جمله جواهرات دختر سرقت کردند و در حال فرار بودند که با داد و فریاد آنها، چند نفر از شهروندان متوجه ماجرا شدند و تلاش کردند زورگیران را دستگیر کنند. در این کشمکش، مردم موفق شدند یکی از زورگیران را دستگیر کنند، اما نفر دوم که تبعه افغانستان بود، موفق به فرار شد.

متهم در اعترافاتش گفت: «من و همدستم هر دو بیکار و معتاد بودیم. یک روز به طور اتفاقی در پارک با یکدیگر آشنا شدیم و تصمیم به سرقت گرفتیم. به جاهای خلوت پارک می‌رفتیم و از دختران و پسران جوان زورگیری می‌کردیم و با این روش بیش از ۱۰ فقره سرقت انجام دادیم.»

در حین ادامه تحقیقات، ماموران متوجه شدند زورگیر افغان در حین یک درگیری خیابانی مصدوم شده و دستگیر شده است. به این ترتیب، وی نیز تحت بازجویی قرار گرفت و به زورگیری‌های خشن در پارک سرخه‌حصار اعتراف کرد.

در حال حاضر، هر دو متهم در بازداشت به سر می‌برند و تحقیقات برای کشف جرائم احتمالی‌شان ادامه دارد.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها

      ×

      برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

      کلیک