خبرهای داغ
کدخبر: ۳۷۵۱
تاریخ خبر:

شب شادمانی به جنون تبدیل شد؛ بریده شدن سر جوان مشهدی به دست یک تبعه بیگانه

جوان ۲۷ ساله‌ای که در شب تولدش مهمان دوستانش بود، در یک درگیری خیابانی به قتل رسید و پلیس متوجه شد که قاتل، تبعه خارجی است.

شب شادمانی به جنون تبدیل شد؛ بریده شدن سر جوان مشهدی به دست یک تبعه بیگانه

شادی و پایکوبی اهالی منطقه الهیه مشهد در چهارشنبه‌سوری سال گذشته به نیمه رسیده بود که ناگهان نزاعی شدید بین چند جوان به دلیل ترقه‌پرانی آغاز شد. در این حین، گروهی از جوانان غریبه که از محله‌ای دیگر به بولوار الهیه آمده بودند، به طرف افراد مقابل حمله کردند و یکی از آنها ناگهان دشنه‌ای بزرگ را از کمرش بیرون کشید و گلوی جوان ۲۷ ساله‌ای به نام «محمدجواد-ط» را برید.

پس از این حادثه، عاملان درگیری به سرعت از محل فرار کردند و محمدجواد به بیمارستان ناظران مشهد منتقل شد. متأسفانه، معاینات پزشکی نشان داد که او به دلیل شکاف ۸ سانتیمتری در ناحیه گلویش جان باخته است.

قاضی دکتر صادق صفری، قاضی ویژه قتل عمد مشهد، به همراه تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی به محل حادثه رفتند تا تحقیقات را آغاز کنند. بررسی‌های انجام شده نشان داد که جوان افغانستانی، تنها متهم به دست داشتن در این حادثه است و در تصاویر دوربین‌های مداربسته قابل شناسایی است.

در پی دستگیری چند تن از متهمان این نزاع مرگبار، یکی از دوستان مقتول توضیح داد: «محمدجواد به مناسبت تولدش مهمان ما بود تا شب چهارشنبه‌سوری را با هم جشن بگیریم. اما چند جوان غریبه به سمت خودرو پراید ما و دوستم ترقه پرت کردند که این موضوع به درگیری منجر شد و آنها با چاقو و قمه به ما حمله کردند.»

تحقیقات نشان داد که متهم به قتل به افغانستان فرار کرده است، اما پس از چند روز مشخص شد که او به طور غیرقانونی دوباره به مشهد بازگشته و در یک ساختمان در حال ساخت کار می‌کند.

در نهایت، با دستور سرهنگ جوادبیگی، رئیس اداره جنایی پلیس آگاهی مشهد، گروهی از کارآگاهان به سرپرستی سرگرد شکیبا به محل کار این متهم رفتند و او را دستگیر کردند. در اولین مرحله از بازجویی‌ها، متهم در حضور قاضی صفری به قتل محمدجواد اعتراف کرد و تحقیقات بیشتر در این زمینه همچنان ادامه دارد.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها

      ×

      برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

      کلیک