خبرهای داغ
کدخبر: ۳۷۹۶
تاریخ خبر:

قتل هولناک در جنوب تهران؛ درگیری شرورانه و تیراندازی با وینچستر!

مرد جوانی که در جریان یک درگیری، یک شرور در جنوب تهران را با سلاح وینچستر به قتل رسانده بود، به دست پلیس دستگیر شد.

قتل هولناک در جنوب تهران؛ درگیری شرورانه و تیراندازی با وینچستر!

کارکنان انتظامات یکی از بیمارستان‌های جنوب تهران با تماس تلفنی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ خبر از مرگ یک مرد جوان را روی تخت اورژانس اعلام کردند. بلافاصله پس از این تماس، تیمی از مجرب‌ترین کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به سردخانه بیمارستان مراجعه کرده و جسد مردی حدوداً ۴۷ ساله به نام نریمان را که بر اثر شلیک گلوله جان خود را از دست داده بود، مشاهده کردند. بررسی‌های اولیه نشان داد که مقتول در جریان یک نزاع دسته‌جمعی در یکی از باغ‌های زمان‌آباد در شهر ری به قتل رسیده است.

کارآگاهان بلافاصله به باغ مورد نظر در زمان‌آباد رفتند و با انجام تحقیقات میدانی دریافتند که این درگیری میان دو گروه شرور به منظور اثبات برتری یکدیگر رخ داده است. یکی از شاهدان ماجرا به عنوان منبع اطلاعاتی مورد تحقیق قرار گرفت و گفت: نریمان با یک شرور جوان به نام رستم در حال رقابت بود. ساعتی پیش، رستم به همراه دوستانش با سلاح‌های سرد و وینچستر به باغ نریمان آمدند و به شدت به سایرین حمله کردند. در این بین، صدای شلیک گلوله به گوش رسید و پس از آن مشخص شد که نریمان به قتل رسیده است. عاملان جنایت قبل از رسیدن پلیس از محل فرار کردند.

کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی پی بردند که رستم به طور مرتب به یک قهوه‌خانه در شهر ری رفت و آمد دارد و احتمال می‌رود پس از ارتکاب جنایت به آنجا برود. تیم پلیسی در اطراف قهوه‌خانه مستقر شدند و پس از چند روز، رستم را شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

در بازجویی‌های اولیه، متهم به درگیری مرگبار اعتراف کرد و توضیح داد: شب حادثه به خانه دوستم هاشم در روستای کوره‌فرنگی رفتم و سپس به همراه چهار نفر دیگر با سلاح سرد و وینچستر به باغ نریمان رفتیم تا قدرت‌نمایی کنیم. در آنجا کیانوش سه تیر شلیک کرد که یکی از آن‌ها به قتل نریمان انجامید.

پس از این اعترافات، تیم جنایی به سراغ کیانوش در روستای کوره‌فرنگی رفتند و او را نیز دستگیر کردند. کیانوش ابتدا منکر جرم خود بود، اما با مواجهه با مدارک و شواهد موجود، به ارتکاب جنایت اعتراف کرد و گفت: روز حادثه رستم به خانه‌ام آمد و از من درخواست کمک کرد تا نریمان را کتک بزنیم. من نیز اسلحه وینچستر را برداشتم و با یک خودروی پژو ۲۰۶ به باغ نریمان رفتیم. ابتدا یک تیر هوایی شلیک کردم و سپس تیر دیگری به در باغ. پس از ورود به باغ، نریمان که پشت در پنهان شده بود، با شمشیر به من ضربه زد و درگیری رخ داد. در این حین، اسلحه به قفسه سینه‌اش شلیک شد و من بلافاصله فرار کردم.

کارآگاهان اکنون مأموریت دارند تا با انجام تحقیقات بیشتر، زوایای پنهان این پرونده را روشن کنند. متهم در حال حاضر تحت بازجویی در اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارد و تحقیقات ادامه دارد.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها

      ×

      برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

      کلیک