خبرهای داغ
کدخبر: ۳۹۰۶
تاریخ خبر:

پسر ۱۵ ساله ۵ عضو خانواده‌اش را به قتل رساند

یک پسر ۱۵ ساله آمریکایی که اعضای خانواده‌اش را به رگبار بسته و پنج نفر از آن‌ها را به قتل رسانده، توسط پلیس دستگیر شد.

پسر 15 ساله 5 عضو خانواده‌اش را به قتل رساند

 این حادثه مرگبار در ساعات اولیه صبح دوشنبه، ۲۱ اکتبر (۳۰ مهر) در سیاتل، واشنگتن رخ داد. پلیس با دریافت گزارش تیراندازی، به سرعت به محل حادثه، واقع در منطقه فال‌سیتی، اعزام شد.

پس از ورود به خانه، مأموران با اجساد پنج نفر از اعضای خانواده مواجه شدند: پدر، مادر و سه فرزند جوان و نوجوان، که به ضرب گلوله جان باخته بودند. همچنین، مأموران یک پسر نوجوان دیگر را که به شدت زخمی شده بود، پیدا کردند و او را به بیمارستان منتقل کردند؛ پزشکان وضعیت او را وخیم گزارش کرده‌اند.

نوجوان ۱۵ ساله‌ای که عامل این جنایت است، همان‌جا دستگیر شد. بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که او اعضای خانواده‌اش را به رگبار بسته و پنج نفر را کشته و یک نفر را مجروح کرده است.

یکی از همسایگان به پلیس گفت که این خانواده هفت نفره مدت‌هاست در این منطقه زندگی می‌کنند و به نظر می‌رسید که خانواده‌ای خوشبخت هستند. وقوع این جنایت موجب شوک عمیق در میان همسایه‌ها شده است. هنوز هویت اعضای خانواده فاش نشده و دلیل این جنایت خانوادگی نیز مشخص نیست.

پلیس این واقعه را یک جنایت فجیع خانوادگی توصیف کرده است. نوجوان عامل قتل‌عام در بازداشتگاه نوجوانان شهرستان کینگ زندانی است و طبق اعلام سخنگوی دادستانی، او برای نخستین بار روز چهارشنبه در دادگاه حاضر خواهد شد.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها

      ×

      برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

      کلیک