خبرهای داغ
کدخبر: ۳۹۷
تاریخ خبر:

جزئیات تازه از پرونده قتل شیما توسط بهلول در تهران

پرونده قتل دختر نوجوانی به نام شیما که به‌دست فردی به نام بهلول در تهران رخ داد، اخیراً توجهات زیادی را به خود جلب کرده است. سرپرست دادسرای امور جنایی استان تهران درباره ابعاد مختلف این پرونده و حواشی پیرامون آن توضیحاتی ارائه داده است.

جزئیات تازه از پرونده قتل شیما توسط بهلول در تهران

سایت خبری پنجره به نقل از میزان: پرونده قتل دختر نوجوانی به نام شیما که به‌دست فردی به نام بهلول در تهران رخ داد، اخیراً توجهات زیادی را به خود جلب کرده است. سرپرست دادسرای امور جنایی استان تهران درباره ابعاد مختلف این پرونده و حواشی پیرامون آن توضیحاتی ارائه داده است.

شیما صبا مقدم

قاضی محمد شهریاری، سرپرست دادسرای جنایی تهران، با توجه به حساسیت پرونده، شخصاً بر آن نظارت داشته و از متهم بازجویی کرده است. شیما که با ناپدری خود زندگی می‌کرد، پس از ترک منزل ناپدری برای دیدار با والدین واقعی‌اش، مفقود شد و در نهایت در ترمینال آرژانتین آخرین بار با راننده تاکسی به نام بهلول دیده شد.

در پی مفقود شدن شیما، ناپدری او به پلیس مراجعه کرد و پس از بررسی‌های پلیسی، مشخص شد که این دختر آخرین بار با بهلول در ترمینال دیده شده است. متهم در بازجویی‌ها ادعا کرد که شیما با رضایت خود به خانه او آمده و آن‌ها با هم مواد مخدر مصرف کرده‌اند. او همچنین گفت که شیما در حالتی از عصبانیت و توهین به خانواده‌اش به قتل رسیده است و جسد او را دفن کرده است.

شیما صبا مقدم

ادعای کشف کفش‌های دخترانه در منزل بهلول و احتمال وقوع قتل‌های دیگر نیز مطرح شده است. قاضی شهریاری توضیح داد که در بازرسی منزل بهلول، تنها لباس‌های مردانه یافت شده و هیچ کفش دخترانه‌ای در منزل او کشف نشده است. همچنین هیچ گزارش مفقودی دیگر دختران وجود ندارد و فرضیه وقوع قتل‌های بیشتر از سوی بهلول رد شده است.

شیما صبا مقدم

در نهایت، پس از برگزاری جلسات دادگاه، بهلول به قصاص نفس محکوم شد، اما پدر و مادر واقعی شیما رضایت خود را برای گذشت از قصاص اعلام کردند. قاضی شهریاری تاکید کرد که طبق قانون، ناپدری و نامادری شیما حق قانونی برای درخواست قصاص نداشتند و تنها والدین واقعی مقتول می‌توانستند در این خصوص تصمیم‌گیری کنند.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها