خبرهای داغ
کدخبر: ۵۰۵
تاریخ خبر:

پرونده جنایت خانوادگی در شهرری؛ برادرکشی در روز روشن!

مردی متهم است که در یک درگیری خانوادگی، برادرش را به قتل رسانده است. این حادثه دو سال پیش رخ داده و اکنون، پس از گذشت مدت زمان طولانی، او باید در دادگاه از خود دفاع کند.

پرونده جنایت خانوادگی در شهرری؛ برادرکشی در روز روشن!

سایت خبری پنجره به نقل از روزنامه ایران: در تاریخ ۱۱ شهریور ۱۴۰۱، گزارشی از یک قتل به پلیس اعلام شد. مأموران به خانه‌ای در شهرری اعزام شدند و با جسد خونین مردی ۶۵ ساله مواجه شدند که با ضربات متعدد چاقو جان باخته بود. بررسی‌ها نشان داد که این قتل حداقل یک شبانه‌روز قبل از کشف جسد رخ داده است.

جسد مقتول با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و پلیس تحقیقات خود را برای شناسایی قاتل آغاز کرد. در جریان این تحقیقات، برادر بزرگ مقتول به نام شهروز به عنوان مظنون اصلی تحت بازجویی قرار گرفت. شهروز در بازجویی‌ها ادعا کرد که برادرش با یک کارگر افغانستانی درگیر شده و احتمال می‌دهد که او مرتکب قتل شده باشد. اما پس از تحقیقات، پلیس مدرکی علیه کارگر نیافت و او را آزاد کرد.

در ادامه تحقیقات، پلیس از اعضای خانواده، دوستان و همسایه‌ها اطلاعات بیشتری به دست آورد و متوجه شد که مقتول و برادرش اختلافات عمیقی با یکدیگر داشتند. یکی از دوستان مقتول به پلیس گفت که مقتول چند روز قبل از حادثه از تهدیدهای شهروز خبر داده بود. همسایه‌ای نیز تأیید کرد که اختلافات بین این دو برادر برای همه شناخته شده بود.

با جمع‌آوری این شواهد، شهروز ۱۷ روز پس از قتل دستگیر شد، اما او همچنان منکر اتهام قتل بود. پلیس با بررسی فیلم‌های دوربین‌های مداربسته اطراف محل حادثه دریافت که شهروز در روز جنایت با تغییر لباس و همراه داشتن یک کیسه مشکی از خانه خارج شده است.

سرانجام، شهروز پس از چند ماه بازجویی، به قتل برادرش اعتراف کرد و گفت که این کار را با همکاری دو برادر کوچکش، مهران و شهاب، انجام داده است. اما مهران و شهاب این اتهام را رد کردند و مدعی شدند که شهروز به تنهایی این جنایت را مرتکب شده است. مأموران پلیس در بازرسی از خانه شهروز، مهر پدرشان را نیز کشف کردند.

با توجه به شواهد و مدارک موجود، کیفرخواستی علیه شهروز به اتهام قتل برادرش صادر و پرونده به شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران ارجاع داده شد تا او به زودی محاکمه شود.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها