خبرهای داغ
کدخبر: ۵۱
تاریخ خبر:

تجاوز پرستار خانگی شیطان‌صفت به دختر جوان در تهران!

پرونده‌ای که از بهمن ۱۴۰۰ آغاز شد، به تجاوز و سرقت از یک دختر جوان توسط پرستار خانگی‌اش مربوط می‌شود و اکنون با حکم اعدام پایان یافته است.

تجاوز پرستار خانگی شیطان‌صفت به دختر جوان در تهران!

سایت خبری پنجره به نقل از روزنامه ایران؛ بهمن سال ۱۴۰۰، زن جوانی وحشت‌زده با پلیس تماس گرفت و از پرستار خانگی پدرش به اتهام تجاوز شکایت کرد. او توضیح داد که به دلیل کارمندی و عدم توانایی در مراقبت کامل از پدر سالخورده‌اش که سکته مغزی کرده بود، تصمیم به استخدام پرستار خانگی گرفت و از طریق فضای مجازی مردی به نام تورج را استخدام کرد.

زن جوان گفت: "شب گذشته، پرستار پدرم به اتاقم آمد، مرا کتک زد، با تهدید دست‌هایم را بست و به من تجاوز کرد. سپس طلاهایم را سرقت کرده و فرار کرد. با سختی دستانم را باز کردم و با پلیس تماس گرفتم."

کارآگاهان پس از تشکیل پرونده به سراغ آدرس تورج رفتند، اما آدرس جعلی بود. تحقیقات نشان داد که او با هویت جعلی استخدام شده بود. تصاویر او از دوربین‌های مداربسته به دست آمد، اما هیچ اثری از او نبود تا اینکه دو سال بعد، دختر جوان به پلیس سرنخی داد که منجر به دستگیری تورج شد. او گفت: "مردی را در خیابان دیدم که شباهت زیادی به تورج داشت. او را تعقیب کردم و متوجه شدم که در خانه‌ای چند خیابان پایین‌تر به عنوان پرستار خانگی کار می‌کند."

تورج دستگیر شد و مشخص شد علاوه بر تجاوز به دختر جوان، پرونده شکایتی دیگر نیز دارد. او و همسرش به بهانه تجارت فرش، مردی ثروتمند را به خانه خود کشانده و با تهدید از او اخاذی کرده بودند.

پرونده تجاوز به عنف تورج در دادگاه کیفری استان تهران بررسی شد. تورج در دادگاه گفت: "می‌خواستم اموال پیرمرد را سرقت کنم اما وسوسه شدم و به اتاق دخترش رفتم."

قضات دادگاه او را به اعدام محکوم کردند. این رأی در دیوانعالی کشور تأیید شد و پرونده برای اجرای حکم به دادسرای امور جنایی پایتخت ارجاع شد. تورج اکنون در یک قدمی چوبه دار قرار دارد.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها