خبرهای داغ
کدخبر: ۵۴۲
تاریخ خبر:

تراژدی عشق خیالی در تهران: قتل هولناک جوان عاشق‌پیشه و حکم قصاص دیگری

در یک تراژدی عاشقانه خیالی، پسر جوانی که به دلیل عشق خیالی دست به قتل زده است، از سوی دادگاه کیفری استان تهران به قصاص محکوم شد.

تراژدی عشق خیالی در تهران: قتل هولناک جوان عاشق‌پیشه و حکم قصاص دیگری

دو سال پیش، گزارشی مبنی بر زخمی‌شدن جوانی به نام هادی در جنوب تهران به مأموران داده شد. هادی پس از انتقال به بیمارستان، جان خود را از دست داد. با آغاز تحقیقات محلی، مشخص شد هادی با جوانی به نام امیر درگیری داشته است.

اعترافات و دفاعیات

امیر پس از بازداشت، به وارد کردن ضرباتی بر بدن هادی اعتراف کرد ولی ادعا کرد که قصد قتل نداشته و فقط در حال دفاع از خود بوده است. کیفرخواست علیه امیر صادر و پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد.

درخواست قصاص

والدین هادی در جلسه دادگاه برای قاتل فرزندشان درخواست قصاص کردند. امیر اما اتهام قتل عمدی را نپذیرفت و همچنان بر دفاع از خود تأکید داشت.

ماجرای عشقی خیالی

امیر در توضیح ماجرا گفت: "مدتی قبل از حادثه، هادی به من پیام داد که دست از سر دختری به نام لیندا بردارم. از شنیدن این نام تعجب کردم و به هادی گفتم اصلاً چنین دختری را نمی‌شناسم. اما هادی مصر بود که من عاشق لیندا شده‌ام و مزاحمش می‌شوم."

روز حادثه

امیر ادامه داد: "هادی روز حادثه برای دعوا مقابل خانه ما آمد. برادرم کوچکم را جلوی در فرستادم تا خودم درگیر نشوم، اما برادرم با سر و صورتی خونی وارد خانه شد. مادرم که این صحنه را دید، ترسید و مقابل در رفت. هادی با قمه به مادرم حمله کرد و من برای دفاع از آنها بیرون رفتم."

چگونگی قتل

امیر ادعا کرد: "هادی به من حمله کرد و من برای دفاع از خودم و خانواده‌ام، به او ضربه زدم که به شکمش برخورد کرد."

نظر پزشکی قانونی

در حالی که امیر فقط به ضربه‌ای که به شکم هادی وارد کرده بود اعتراف کرد، پزشکی قانونی اعلام کرد که ضربه‌ای به گلوی مقتول نیز زده شده است. امیر این ضربه را انکار کرد و مدعی شد که ممکن است کسی دیگر این ضربه را زده باشد.

حکم نهایی

با بررسی همه شواهد و مدارک، قضات دادگاه کیفری استان تهران تصمیم به قصاص امیر گرفتند و این حکم را صادر کردند. این حادثه تراژیک یادآور اهمیت ارتباطات سالم و درست در روابط انسانی است.

 

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها