خبرهای داغ
کدخبر: ۵۶
تاریخ خبر:

تراژدی انفجار گاز در بابلسر؛ مرگ غم‌انگیز ۶ عضو یک خانواده

حادثه‌ای دلخراش در محله قائمیه شهرستان بابلسر رخ داد که منجر به مرگ ۶ عضو یک خانواده شد. نشت گاز و انفجار ناشی از آن، این خانواده را در خواب غافلگیر کرد و تمامی تلاش‌ها برای نجات آنها ناکام ماند.

تراژدی انفجار گاز در بابلسر؛ مرگ غم‌انگیز ۶ عضو یک خانواده

شرح حادثه

به گزارش همشهری، حادثه در ساعت ۷ صبح روز ۱۶ تیرماه در محله قائمیه بابلسر رخ داد. نشت گاز در این خانه ویلایی به دنبال قطع و وصل شدن برق، موجب تجمع گاز در داخل خانه شد. با وصل شدن برق، انفجار مهیبی رخ داد که صدای آن ساکنان محله را وحشت‌زده کرد. این انفجار به خانه آسیب زیادی رساند و سرنوشت غم‌انگیزی را برای خانواده‌ای ۶ نفره به همراه داشت.

تلاش‌های امدادی

به دنبال حادثه، همسایگان وحشت‌زده به کمک شتافتند و همزمان با آتش‌نشانی و اورژانس تماس گرفتند. سیدحمید میرشعبانی، مدیرعامل آتش‌نشانی بابلسر، اعلام کرد که تیم‌های آتش‌نشانی بلافاصله وارد عمل شده و آتش را مهار کردند. وی افزود: «شدت انفجار و نشت گاز به حدی بود که سقف خانه کنده شده بود.» حمید شریفی (پدر خانواده)، مریم حیدری (مادر خانواده) و فرزندانشان درسا، پوریا، پریا و شمیسا همگی در این حادثه آسیب دیدند.

وضعیت مجروحان

پس از حادثه، مجروحان به بیمارستان منتقل شدند. با این حال، مریم حیدری و فرزند خردسالشان شمیسا به دلیل شدت جراحات در بیمارستان جان باختند. چند روز بعد، دیگر فرزندان یعنی درسا، پوریا و پریا نیز جان خود را از دست دادند. حمید شریفی، پدر خانواده، که در بیمارستان مشهد بستری بود، پس از چند روز مقاومت، نیز فوت کرد.

مرتضی گرجی، یکی از اقوام خانواده شریفی، در گفت‌وگو با همشهری توضیح داد که این خانواده در خانه‌ای ویلایی با حیاط بزرگ زندگی می‌کردند و خانه آنها نزدیک به خانه مادر حمید بود. وی بیان کرد که صبح حادثه، همه اعضای خانواده در خواب بودند و حمید شریفی با وجود جراحات شدید، تلاش کرد تا خانواده‌اش را از آتش نجات دهد. اما متأسفانه هیچ یک از اعضای خانواده زنده نماندند.

این حادثه تلخ و دلخراش نه تنها خانواده شریفی، بلکه تمامی اهالی محله قائمیه را در غم فرو برد و برای همیشه در یادها باقی خواهد ماند.

 

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها