خبرهای داغ
کدخبر: ۵۸۰
تاریخ خبر:

اعترافات شوکه‌کننده زن قاتل سریالی مازندرانی: «پسرم را هم کشته‌ام»

اعترافات جدید کلثوم اکبری، قاتل سریالی مردان سالخورده در مازندران، پرده از قتل‌های تازه‌ای برداشت. کلثوم در زندان مدعی شده که علاوه بر ۱۱ همسر، پسر ۱۹ ساله‌اش را نیز به قتل رسانده است.

اعترافات شوکه‌کننده زن قاتل سریالی مازندرانی: «پسرم را هم کشته‌ام»

پرونده کلثوم اکبری که به عنوان قاتل سریالی مردان سالخورده شناخته می‌شود، وارد مرحله جدیدی شد. او در زندان ادعا کرده است که پسرش را نیز به قتل رسانده است. این اعترافات جدید، تحقیقاتی گسترده‌تر را در پی داشته و بازپرس پرونده ممکن است دستور نبش قبر پسر جوان را برای بررسی علت مرگ صادر کند.

شروع ماجرا

رسیدگی به این پرونده از اواخر مرداد سال گذشته با شکایت خانواده مرد ۸۲ ساله‌ای آغاز شد که به مرگ مشکوک پدر خود شک کرده بودند. خانواده این مرد از همسر صیغه‌ای ۵۶ ساله او، کلثوم اکبری، شکایت کردند.

اعترافات اولیه و قتل‌های سریالی

در اولین اعترافات، کلثوم به قتل شش شوهر خود اعتراف کرد. تحقیقات پلیس آگاهی مازندران نشان داد که او از دهه ۸۰ قتل‌ها را آغاز کرده و شوهرانش را از شهرهای مختلف استان انتخاب می‌کرد تا راز جنایت‌هایش فاش نشود. او به قربانیان قرص‌هایی می‌داد تا بدحال شوند و خانواده‌های پیرمردها به مرگ آنها مشکوک نشوند. سپس با استفاده از بالش یا حوله آنها را خفه می‌کرد و پس از گرفتن مهریه خود، ناپدید می‌شد. با ادامه تحقیقات، مشخص شد که او چهار پیرمرد دیگر را نیز به این شیوه به قتل رسانده و تعداد قربانیانش به ۱۱ نفر رسیده است.

اعتراف به قتل پسر

در جدیدترین اعترافات، کلثوم مدعی شده است که پسر ۱۹ ساله‌اش را نیز به قتل رسانده است. او ادعا کرده که پسرش متوجه قتل‌های سریالی‌اش شده بود و به همین دلیل او را کشت. با این حال، در تحقیقات مقدماتی هیچ مدرکی برای اثبات این ادعا به دست نیامده است، اما بازپرس پرونده ممکن است دستور نبش قبر و بررسی علت مرگ پسر جوان را صادر کند.

وضعیت روانی و انگیزه‌ها

کلثوم ادعا کرده بود که در زمان قتل‌ها دچار جنون می‌شده و تحت تاثیر آن مرتکب جنایت‌ها می‌شده است. حال باید منتظر تحقیقات قضایی و پلیسی باشیم تا مشخص شود آیا این زن واقعا پسرش را کشته یا با این ادعا قصد دارد تحقیقات را به تاخیر بیندازد و محاکمه‌اش را عقب بیندازد.

این پرونده تکان‌دهنده همچنان در حال بررسی است و نتایج تحقیقات بیشتر می‌تواند روشن کند که آیا کلثوم اکبری واقعاً پسرش را به قتل رسانده یا این اعترافات تنها تلاشی برای جلب توجه و تاخیر در روند قضایی است.

 

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها