خبرهای داغ
کدخبر: ۷۲۲
تاریخ خبر:

بازداشت نوعروس سارق پس از تلاش برای اخاذی با کیف سرقتی!

اخیراً ویدیویی از یک زن جوان که به تازگی با همسرش ازدواج کرده بود و به سرقت‌های سریالی مشغول بود، منتشر شده است.

بازداشت نوعروس سارق پس از تلاش برای اخاذی با کیف سرقتی!

سایت خبری پنجره به نقل از روزنامه ایران: اخیراً ویدیویی از یک زن جوان که به تازگی با همسرش ازدواج کرده بود و به سرقت‌های سریالی مشغول بود، منتشر شده است. این زن که با آموزش‌های همسرش در زمینه سرقت آشنا شده بود، به تازگی قصد داشت با درخواست مژدگانی ۵ هزار دلاری از یک وکیل دادگستری که کیف دستی‌اش را به سرقت برده بود، اخاذی کند. اما این نقشه او با حضور پلیس در محل قرار صوری، به پایان رسید و وی بازداشت شد.

به گزارش روزنامه ایران، وکیل جوانی که اخیراً متوجه سرقت کیف دستی‌اش شده بود، پس از اطلاع از تماس یک زن جوان مبنی بر پیدا کردن کیفش و درخواست مژدگانی، با پلیس تماس گرفت. او مشکوک به این بود که احتمالاً سارق خود همان زن است. پلیس با همکاری وکیل به محل قرار رفت و زن جوان را در نزدیکی پارک بازداشت کرد. این زن، مونا، در تحقیقات اولیه منکر سرقت بود، اما بعداً با مشاهده مدارک مستند به سرقت‌های سریالی خودرو و لوازم داخل آن با همدستی همسرش اعتراف کرد.

مونا که ۲۹ ساله است و شش ماه پیش با آرش ازدواج کرده بود، توضیح داد که از همان ابتدا با آموزش‌های همسرش به سرقت مشغول شده است. او گفت که آرش پیش از ازدواجشان سرقت می‌کرد و بعد از ازدواج، او نیز به این فعالیت‌ها پیوسته است. مونا بیان کرد که همسرش آموزش‌های لازم را برای سرقت به او داده و از این طریق با خودروهای سرقتی رانندگی و آموزش دیده است.

مونا گفت که تصمیم به سرقت به تنهایی و برای اثبات توانایی‌هایش به آرش گرفته و در تلاش برای اخاذی از وکیل، دچار اشتباهات زیادی شده است. او افزود که در میانه سرقت، به دلیل فراموش کردن تجهیزات لازم، به شکستن شیشه خودرو و دزدیدن کیف آن اقدام کرده است.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها