خبرهای داغ
کدخبر: ۷۸۹
تاریخ خبر:

قتل مرموز در مشهد؛ دستگیری قاتل جوان پس از تعقیب و گریز ۸ ساعته

یک جنایت هولناک در مشهد منجر به مرگ مردی ۳۲ ساله شد و قاتل ۱۸ ساله، پس از فراری خطرناک، سرانجام توسط پلیس دستگیر شد. این حادثه پیچیده و تعقیب و گریز طولانی‌مدت، همگان را شوکه کرد.

شب دوشنبه گذشته، در بولوار امت مشهد، جوان ۱۸ ساله‌ای به نام «سجاد» در لحظات خشمی جنون‌آمیز، با چاقویی در دست، به داماد خاله‌اش، «علی-ش» ۳۲ ساله، حمله کرد. ضربه مرگبار چاقو به قفسه سینه علی اصابت کرد و او را نقش بر زمین کرد. با فرار سریع سجاد از صحنه، علی به سرعت به بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد منتقل شد، اما تلاش‌های تیم پزشکی بی‌نتیجه بود و او بر اثر جراحات شدید جان خود را از دست داد.

آغاز تحقیقات و شناسایی متهم

با گزارش این قتل هولناک، تحقیقات قضایی به سرعت آغاز شد. قاضی ویژه قتل عمد، به همراه گروهی از افسران زبده پلیس آگاهی مشهد به سرپرستی سرهنگ کارآگاه جواد شفیع‌زاده، به بررسی این پرونده پیچیده پرداختند. بررسی‌های اولیه نشان داد که سجاد به دلیل اختلافات خانوادگی، دست به این جنایت زده و بلافاصله پس از آن، به مکان نامعلومی گریخته است.

تعقیب و گریز

با دستورات قاطع قاضی وحید خاکشور، تلاش‌های گسترده‌ای برای شناسایی مخفیگاه سجاد آغاز شد. تحقیقات فنی و رصدهای اطلاعاتی، نشان داد که او از مشهد خارج شده و به سمت تهران در حال حرکت است. کارآگاهان با استفاده از تجهیزات پیشرفته و تحت نظارت مستقیم سرهنگ مهدی سلطانیان، عملیات تعقیب سجاد را آغاز کردند. در این تعقیب و گریز نفس‌گیر، کارآگاهان با سرعت بالا به تعقیب متهم پرداختند و توانستند رد او را تا ۱۳۰ کیلومتری مشهد دنبال کنند.

کمین در جاده و دستگیری

در نزدیکی گالیکش، کارآگاهان تصمیم گرفتند که در کمین متهم بنشینند. نشانه‌های ایست و بازرسی در جاده قرار داده شد و اتوبوس‌ها مورد بازرسی قرار گرفتند. پس از بررسی دو اتوبوس، نگرانی‌هایی در چشمان کارآگاهان نمایان شد، اما با ردیابی دقیق‌تر، مشخص شد که متهم درون سومین اتوبوس قرار دارد. در سحرگاه روز بعد، اتوبوس وارد کمین کارآگاهان شد و سجاد با ورود کارآگاهان به اتوبوس، تلاش کرد خود را پنهان کند اما به سرعت توسط سرهنگ نجفی و سروان منفرد شناسایی و دستگیر شد.

اعتراف و ادامه تحقیقات

سجاد که پس از دستگیری به شدت مضطرب بود، سعی کرد خود را بی‌گناه نشان دهد، اما تجربه کارآگاهان باعث شد او به سرعت به قتل داماد خاله‌اش اعتراف کند. با این حال، سکوت مرموز او درباره انگیزه دقیق این جنایت، نشان می‌دهد که این پرونده هنوز زوایای پنهانی دارد.

بازگشت به مشهد و بازجویی‌های تخصصی

متهم به مشهد بازگردانده شد و بازجویی‌های تخصصی تحت نظارت قاضی خاکشور در پلیس آگاهی آغاز شد. با توجه به پیچیدگی این پرونده و انگیزه‌های مرموز قاتل، تحقیقات همچنان ادامه دارد و انتظار می‌رود در روزهای آینده ابعاد بیشتری از این جنایت فاش شود.

 

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها