خبرهای داغ
کدخبر: ۸۲۵
تاریخ خبر:

راز جنایت هولناک؛ بازداشت مادر و دختر به اتهام قتل همسایه تنها

در یک حادثه تلخ و ناگوار، پلیس موفق شد پس از سه ماه تحقیقات، دو زن را که مادر و دختری از همسایگان قربانی بودند، به اتهام قتل یک پیرزن تنها بازداشت کند.

راز جنایت هولناک؛ بازداشت مادر و دختر به اتهام قتل همسایه تنها

این پرونده با پیچیدگی‌های فراوانی روبرو بوده و تلاش‌های مداوم پلیس منجر به دستگیری این دو نفر شد.

کشف جسد و آغاز تحقیقات

در روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت، ساعت ۱۹:۳۰، مأموران کلانتری ۱۳۲ نبرد پس از دریافت گزارشی از قتل یک پیرزن در خانه‌اش، بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند. در بدو ورود، تیم جنایی با جسد پیرزن در خانه‌ای به‌هم‌ریخته مواجه شد، اما نکته جالب این بود که در ورودی خانه سالم مانده بود. این وضعیت نشان می‌داد که احتمالاً قتل به انگیزه سرقت انجام شده است. در حین بازرسی، لنگ کفش مردانه‌ای در صحنه جنایت پیدا شد که بعداً مشخص شد متعلق به یکی از همسایه‌ها بوده است. اما تحقیقات بیشتر نشان داد که این کفش برای صحنه‌سازی و تغییر مسیر تحقیقات در محل جنایت قرار داده شده بود تا از مرد همسایه انتقام گرفته شود.

شواهد جدید و نقش مادر و دختر همسایه

در ادامه تحقیقات، پلیس متوجه شد که یک مادر و دختر که در طبقه چهارم همان ساختمان زندگی می‌کردند، به خانه پیرزن رفت و آمد داشتند. همچنین شاهدانی اعلام کردند که چهار ساعت قبل از کشف جسد، دختر همسایه به نام شکیلا، یک کیسه نایلونی را به داخل سطل زباله خیابان انداخته بود که احتمال می‌رفت در آن وسایل مربوط به قتل یا سرقت وجود داشته باشد.

پلیس همچنین دریافت که شکیلا و مادرش با همان مرد همسایه که کفش او در صحنه جرم پیدا شده بود، اختلافاتی داشتند. با جمع‌آوری این شواهد، تیم تحقیق به این نتیجه رسید که احتمالاً مادر و دختر در این جنایت دست داشته‌اند.

بازداشت و ادامه تحقیقات

با این شواهد، به دستور بازپرس موسی رضازاده، مادر و دختر بازداشت شدند. هرچند که آن‌ها در تحقیقات اولیه ادعا کردند که در زمان وقوع جنایت در خانه و در حال استراحت بودند، اما مدارک و شواهد پلیسی احتمال دست داشتن آن‌ها در این قتل را تقویت می‌کند. در حال حاضر، این دو نفر به اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت منتقل شده‌اند و تحقیقات برای روشن شدن زوایای دیگر این پرونده ادامه دارد.

 

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها