خبرهای داغ
کدخبر: ۸۷۹
تاریخ خبر:

قتل انتقام‌جویانه؛ پسری که پس از تعرض، جان کارگر باغ را گرفت

یک جوان ۱۸ ساله با همدستی برادرش متهم به قتل کارگر باغی شده است. او ادعا می‌کند که این جنایت به دلیل تعرض و اخاذی مقتول رخ داده است.

قتل انتقام‌جویانه؛ پسری که پس از تعرض، جان کارگر باغ را گرفت

داستان این حادثه غم‌انگیز را که به محکومیت دو برادر انجامید، در ادامه می‌خوانید.

ناپدید شدن رحیم و آغاز تحقیقات

حدود یک سال پیش، همسر رحیم، یک کارگر باغ، به پلیس مراجعه کرد و از ناپدید شدن شوهرش خبر داد. این خانواده که از افغانستان به ایران آمده بودند، در این باغ کار و زندگی می‌کردند. همسر رحیم گفت که چند روزی است از شوهرش خبری ندارد. پلیس پس از بررسی‌ها متوجه شد که رحیم با دو برادر به نام‌های مسعود و سعید رابطه نزدیکی داشته و آخرین بار در کنار آن‌ها دیده شده است. در ادامه، بقایای جسدی کشف شد که همسر رحیم آن را شناسایی کرد.

اعتراف به قتل و انگیزه ادعایی

پس از بازداشت مسعود و سعید، مسعود به قتل رحیم اعتراف کرد و گفت که به همراه برادرش این جنایت را مرتکب شده است. او مدعی شد که رحیم به او تجاوز کرده و از او فیلم گرفته بود تا با تهدید به انتشار آن، اخاذی کند. مسعود گفت که این اتفاق او را دچار پریشانی شدیدی کرده بود.

تایید ادعاها توسط همسر مقتول

همسر رحیم در جریان تحقیقات، صحبت‌های مسعود را تأیید کرد و اظهار داشت که شوهرش از نظر جنسی منحرف بوده و حتی در افغانستان نیز چند نفر را مورد تعرض قرار داده بود. او همچنین گفت که با شوهرش بر سر همین موضوعات مشکلاتی داشته است.

بازسازی جنایت

مسعود در دادگاه گفت: "رحیم مرا تهدید کرد که اگر ۱۰۰ میلیون تومان به او ندهم، فیلم را به برادرم و دیگر اقوامم نشان می‌دهد. من موضوع را به برادرم سعید گفتم و او پیشنهاد داد که رحیم را بکشیم. ما رحیم را به مهمانی سه نفره‌ای دعوت کردیم، به او مشروب و قرص دادیم و وقتی بی‌حال شد، من با چاقو او را زدم. سپس جسدش را در گونی گذاشته و به خرابه‌های پشت باغ بردیم. روز بعد متوجه شدیم که جسد هنوز همان‌جاست، پس برادرم آن را آتش زد."

دفاعیات سعید و حکم نهایی

سعید نیز در دادگاه گفت: "رحیم برادرم را آزار داده بود و من برای کمک به او با این جنایت همکاری کردم. اما قتل کار من نبود." پس از پایان دادگاه، قاضی مسعود و سعید را به پرداخت دیه محکوم کرد. با توجه به بیماری‌های دیابت و قلب مسعود، او به دو سال تبعید و سعید به شش ماه حبس محکوم شد.

 

 

 

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها