خبرهای داغ
کدخبر: ۸۸۰
تاریخ خبر:

نجات مرد همسرکش از قصاص با بخشش دخترانش

مردی که پس از ۲۸ سال زندگی مشترک همسرش را به قتل رسانده بود، با رضایت دخترانش از حکم قصاص نجات یافت.

نجات مرد همسرکش از قصاص با بخشش دخترانش

این داستان، بازتاب‌دهنده تراژدی یک زندگی پر از اختلافات خانوادگی است که سرانجام به یک حادثه هولناک منجر شد.

این مرد میانسال که در سال ۱۳۷۴ با همسرش ازدواج کرده و دو دختر دارد، از همان ابتدا با همسرش دچار مشکلات جدی بود. او در اعترافاتش به پلیس گفت که با وجود درگیری‌های شدید، به خاطر فرزندانشان از طلاق منصرف شدند. حتی پس از ازدواج دخترانشان نیز به دلیل نگرانی از تأثیر طلاق بر زندگی آن‌ها، همچنان به زندگی مشترک ادامه دادند. با این حال، اختلافات همچنان ادامه داشت و حتی جلسات مشاوره و زوج‌درمانی نیز نتوانست مشکلات آن‌ها را حل کند.

وقوع قتل و اعتراف به جنایت

آخرین درگیری این زوج بر سر معامله خانه بود. همسر متهم نمی‌خواست خانه را بفروشند و اصرار داشت که به نام او شود. در روز حادثه، زمانی که قرار بود به جلسه زوج‌درمانی بروند، مشاجره‌ای بین آن‌ها رخ داد. متهم ادعا کرد که همسرش با عصبانیت او را بیدار کرده و سپس به او حمله کرده است. او در لحظه‌ای از آشپزخانه چاقویی برداشته و همسرش را به قتل رسانده است. پس از آنکه به خود آمد و متوجه شد چه اتفاقی افتاده، بلافاصله با پلیس تماس گرفت.

پس از دستگیری و اعترافات متهم، دو دختر مقتول به عنوان اولیای دم از پدرشان شکایت کردند و دادگاه او را به قصاص محکوم کرد. اما چند ماه بعد، دختران تصمیم به بخشش پدر گرفتند. آن‌ها اعلام کردند که با وجود سنگینی غم از دست دادن مادر، نمی‌خواهند با اجرای قصاص، پدرشان را نیز از دست بدهند.

دادگاه مجدد و پیگیری جنبه عمومی جرم

با بخشش دختران، پرونده مجدداً برای رسیدگی به جنبه عمومی جرم به شعبه ۱۰ دادگاه کیفری استان تهران ارجاع شد. متهم به زودی برای محاکمه دوباره پای میز محاکمه خواهد رفت.

 

 

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها