خبرهای داغ
کدخبر: ۹۳۱
تاریخ خبر:

جزئیات تکان‌دهنده از قتل هولناک آی‌نور، دختر سه‌ساله در الیگودرز!

خانواده آی‌نور، دختر سه‌ساله‌ای که ساکن روستای ده‌سفید حاج‌درویش شهرستان الیگودرز بودند، پنجشنبه هجدهم مردادماه مفقودی دخترشان را به پلیس، هلال‌احمر و بخشداری اطلاع دادند.

جزئیات تکان‌دهنده از قتل هولناک آی‌نور، دختر سه‌ساله در الیگودرز!

سایت خبری پنجره به نقل از جام جم: خانواده آی‌نور، دختر سه‌ساله‌ای که ساکن روستای ده‌سفید حاج‌درویش شهرستان الیگودرز بودند، پنجشنبه هجدهم مردادماه مفقودی دخترشان را به پلیس، هلال‌احمر و بخشداری اطلاع دادند. جست‌وجو برای یافتن او به سرعت آغاز شد اما هیچ نتیجه‌ای نداشت تا اینکه بعد از شش روز جسد او در چاه فاضلاب خانه یکی از اهالی روستا پیدا شد. در پی این حادثه، پلیس چهار مظنون را دستگیر کرد و یکی از آنان، که زن میانسالی بود، به قتل آی‌نور اعتراف کرد.

در این زمینه، عموی آی‌نور بیان کرد: «هرگز فکر نمی‌کردیم که قاتل جگرگوشه‌مان، همان خانواده‌ای باشد که از آنها دفاع می‌کردیم. این زن با انگیزه سرقت گوشواره‌های کوچک دختر بچه، او را در آغوش گرفت و با گذاشتن دستش روی دهانش، موجب خفگی و مرگ او شد. پس از قتل، جسد را در انبار کاه خانه‌اش پنهان کرد و به طور همزمان در جست‌وجو برای یافتن آی‌نور شرکت کرد. او حتی دمپایی‌های دختر بچه را به صحرا برد تا پلیس را گمراه کند.»

عموی آی‌نور افزود که قاتل و خانواده‌اش با وجود شرکت در عملیات جست‌وجو، به طور مخفیانه جسد را به چاه فاضلاب خانه پسرش منتقل کرده بودند. پس از تغییر در وضعیت چاه فاضلاب و افزایش مشکوک سنگ و کلوخ روی آن، شک‌های اولیه قوت گرفت و بالاخره جسد آی‌نور پیدا شد.

با کشف جسد، پلیس چهار مظنون، از جمله زن قاتل و خانواده‌اش را دستگیر کرد و آنها به ازنا منتقل شدند. عموی آی‌نور توضیح داد که قاتل در اداره آگاهی ابتدا به قتل اعتراف نکرد و تحت فشار و بازجویی، در نهایت به جرم خود اعتراف کرد. او همچنین اشاره کرد که این خانواده با وجود وضعیت مالی خوب، سابقه سرقت داشتند و این جنایت باعث شوک و تأسف عمیق در روستا شده است.

copied
ارسال نظر
 
  • ناشناس

    خداازشون نگذره

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها