خبرهای داغ
کدخبر: ۷۰۱
تاریخ خبر:

توئیت پزشکیان درباره حسن یزدانی، دردسرساز شد!

پس از پایان رقابت‌های المپیک پاریس، حسن یزدانی، کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد ایران، با وجود انتظارات زیاد، در فینال وزن ۸۶ کیلوگرم شکست خورد و مدال نقره را کسب کرد. این شکست که به دلیل مصدومیت کهنه یزدانی رخ داد، باعث ناراحتی طرفداران کشتی شد.

توئیت پزشکیان درباره حسن یزدانی، دردسرساز شد!

سایت خبری پنجره به نقل از روزنامه شرق: حسن یزدانی که پیش از این برای عمل جراحی کتف آسیب‌دیده خود تحت درمان قرار گرفته بود، نتوانست در فینال عملکرد مطلوبی داشته باشد و با اختلاف شش امتیاز مغلوب رقیب بلغار خود شد. با اینکه مدال نقره یزدانی ارزش زیادی دارد، اما در کنار این موفقیت‌ها، دو مدال نقره دیگر توسط ایران کسب شد که شامل علیرضا مهمدی در کشتی و مهران برخورداری در تکواندو می‌شود.

در این میان، مسعود پزشکیان، به عنوان رئیس‌جمهور ایران، با پیام‌هایی حمایتی و تبریک‌آمیز به حسن یزدانی واکنش نشان داد. او حسن یزدانی را به عنوان الگویی از تلاش و فداکاری معرفی کرد و با پیام‌های محبت‌آمیز از او تقدیر کرد. اما در این بین، سوالاتی در خصوص تبعیض احتمالی مطرح شده است. چرا که پزشکیان تا زمان نگارش این مطلب، تنها به حسن یزدانی تبریک گفت و به دو مدال نقره دیگر، که به دست علیرضا مهمدی و مهران برخورداری به‌دست آمده بود، توجهی نکرد.

حسن یزدانی

این موضوع باعث شد تا برخی از مخاطبان ورزشی نسبت به این تفاوت در برخورد با مدال‌آوران نقره‌ای انتقاد کنند. پیش از این، مسعود پزشکیان از موفقیت‌های دیگر ورزشکاران ایرانی نیز در شبکه‌های اجتماعی تقدیر کرده بود، اما به نظر می‌رسد که رفتار متفاوتی با مدال‌آوران نقره‌ای صورت گرفته است.

توجه به این جزئیات و تحلیل واکنش‌های مقامات نسبت به موفقیت‌های ورزشی می‌تواند تأثیر زیادی بر برداشت عمومی و نگاه کلی نسبت به سیاست‌های حمایتی در ورزش داشته باشد.

copied
ارسال نظر
 
  • سیروس

    به نظرم نباید بین ورزشکار تبعیض قائل شد ورزشکاران سرخورده میشن و میلی برا ورزش قهرمانی ندارند دیدگاه‌ها باید عوض بشه قهرمان شدن داشته ورزشی برا مردم فرقی یا مسئولین نباید داشته باشد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها