خبرهای داغ
کدخبر: ۲۰۸
تاریخ خبر:

ساعت پخش سریال «کارآگاه سایه» از شبکه تماشا + خلاصه داستان

سریال کره‌ای «کارآگاه سایه»، با کارگردانی هان دونگ هوا و بازی بازیگران مطرح کره‌ای، به زودی از شبکه تماشا پخش می‌شود.

ساعت پخش سریال «کارآگاه سایه» از شبکه تماشا + خلاصه داستان

سایت خبری پنجره؛ سریال کره‌ای «کارآگاه سایه»، با کارگردانی هان دونگ هوا و بازی بازیگران مطرح کره‌ای، به زودی از شبکه تماشا پخش می‌شود. این مجموعه جنایی در ماه‌های اخیر توجه بسیاری را به خود جلب کرده است و حالا برای علاقه‌مندان به داستان‌های معمایی و جنایی، فرصتی مناسب برای تماشا فراهم شده است.

کارآگاه سایه

زمان پخش و نحوه دسترسی:

سریال «کارآگاه سایه» از یکشنبه 7 مرداد 1403 از شبکه تماشا به روی آنتن می‌رود. این سریال هر شب ساعت 22:30 پخش خواهد شد و در صورت عدم امکان تماشا در این زمان، بازپخش آن در ساعات 03:30 بامداد، 10:30 صبح و 16:30 بعدازظهر روز بعد نیز در دسترس خواهد بود.

خلاصه داستان:

«کارآگاه سایه» داستان کارآگاهی به نام کیم تک روک را دنبال می‌کند که در آستانه بازنشستگی قرار دارد. او که تا کنون دوران حرفه‌ای درخشانی داشته، ناگهان متهم به قتل می‌شود که آن را مرتکب نشده است. قاتل واقعی از او اخاذی می‌کند و کیم تک روک برای آشکار کردن هویت این مرد مرموز، درگیر یک تعقیب و گریز نفس‌گیر می‌شود. در این مسیر، او با کمک کارآگاهان لی سونگ آه و سون کیونگ چان، جستجوی پیچیده‌ای را آغاز می‌کند و با چالش‌های زیادی روبه‌رو می‌شود.

کارآگاه سایه

بازیگران:

لی سونگ مین در نقش کیم تک روک

جین گو در نقش کوک جین هان

کیونگ سو جین در نقش لی سونگ آه

لی هاک جو در نقش سون کیونگ چان

جونگ جین یونگ در نقش چوی دو هیون (فصل ۲)

کیم شین روک در نقش یون جو هیوک (فصل ۲)

**سریال «کارآگاه سایه» در 12 قسمت 49 تا 62 دقیقه‌ای به کارگردانی هان دونگ هوا تولید شده و توانسته است نظر مثبت مخاطبان را به خود جلب کند. این سریال، که از اکتبر تا نوامبر 2022 از دیزنی پلاس پخش شد، امتیاز 7 از 10 را در درگاه تخصصی IMDB کسب کرده است.

کارآگاه سایه

سوالات متداول:

کدام بازیگران در سریال «کارآگاه سایه» حضور دارند؟

در این سریال، بازیگران لی سونگ مین، جین گو، کیونگ سو جین، لی هاک جو، کیم هونگ پا، یو سونگ موک و کیم شین روک به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال «کارآگاه سایه» چند قسمت دارد؟

این مجموعه در 12 قسمت با زمان‌های 49 تا 62 دقیقه‌ای ساخته شده است.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها