خبرهای داغ
کدخبر: ۲۱۰
تاریخ خبر:

ساعت پخش سریال «تا ثریا» از شبکه آی‌فیلم + خلاصه داستان

سریال درام «تا ثریا» به کارگردانی سیروس مقدم، از شنبه 6 مرداد 1403 از شبکه آی فیلم پخش می‌شود. این مجموعه اجتماعی که در پاییز 1390 از شبکه یک سیما به نمایش درآمد، با داستانی جذاب و بازیگران توانمند، به مخاطبان ارائه خواهد شد.

ساعت پخش سریال «تا ثریا» از شبکه آی‌فیلم + خلاصه داستان

سایت خبری پنجره؛ سریال درام «تا ثریا» به کارگردانی سیروس مقدم، از شنبه 6 مرداد 1403 از شبکه آی فیلم پخش می‌شود. این مجموعه اجتماعی که در پاییز 1390 از شبکه یک سیما به نمایش درآمد، با داستانی جذاب و بازیگران توانمند، به مخاطبان ارائه خواهد شد.

سریال تا ثریا

زمان پخش و نحوه تماشای تکرار:

سریال «تا ثریا» هر شب ساعت 20:00 از شبکه آی فیلم به نمایش درمی‌آید. اگر این ساعت برای تماشای سریال مناسب نیست، می‌توانید آن را در ساعات 04:00 بامداد و 12:00 روز بعد مشاهده کنید که زمان‌های تکرار برنامه هستند.

خلاصه داستان:

«تا ثریا» داستان ثریا را روایت می‌کند، زنی میانسال که پس از مرگ شوهرش، در آشپزخانه بیمارستان مشغول به کار است. او با سرهنگ یکی از بیماران بیمارستان آشنا می‌شود و پس از بهبود سرهنگ، آن‌ها به طور پنهانی ازدواج می‌کنند. ثریا به پسر سرهنگ پول زیادی قرض می‌دهد و قرار می‌شود که سود آن را نیز دریافت کند. اما وقوع حوادث غیرمنتظره، زندگی ثریا را به‌کلی تغییر می‌دهد.

سریال تا ثریا

بازیگران:

آزیتا حاجیان در نقش ثریا

مهران احمدی در نقش رضا

هومن سیدی در نقش حمید

حسین مهری در نقش مسعود

ارسلان قاسمی در نقش پویا

لیندا کیانی در نقش نگین

الناز حبیبی در نقش الناز

همایون ارشادی در نقش سرهنگ

سایر بازیگران شامل پوراندخت مهیمن، مریم بوبانی، نسرین نصرتی، یرطاهر مظلومی، مجید سعیدی، حمیدرضا هدایتی راد، آتیه جاوید، فرحناز منافی ظاهر، ترلان پروانه، علی صالحی، عرفان ابراهیمی، کامران ملکی، صفا آقاجانی و باران حاجی رضا نیز در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سازندگان:

کارگردان: سیروس مقدم

نویسنده فیلمنامه: سعید فرهادی

تهیه‌کننده: الهام غفوری

موسیقی: آریا عظیمی نژاد

خواننده تیتراژ پایانی: محمد اصفهانی

سریال تا ثریا

سیروس مقدم، کارگردان این سریال، در تاریخ 1 فروردین 1333 در آبادان به دنیا آمده و فعالیت هنری خود را با دستیاری کارگردان و طراحی صحنه در سریال «دایی جان ناپلئون» آغاز کرد. از دیگر آثار مشهور او می‌توان به سریال‌های «پایتخت»، «اغما» و «مدینه» اشاره کرد.

سوالات متداول:

کدام بازیگران در سریال «تا ثریا» به ایفای نقش پرداخته‌اند؟

بازیگران اصلی این سریال شامل آزیتا حاجیان، مهران احمدی، هومن سیدی، حسین مهری، ارسلان قاسمی، لیندا کیانی، الناز حبیبی و همایون ارشادی هستند.

سریال «تا ثریا» چند قسمت دارد؟

این مجموعه در 30 قسمت 45 دقیقه‌ای تولید شده است.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها