خبرهای داغ
کدخبر: ۲۱۱
تاریخ خبر:

ساعت پخش سریال «منو ترک نکن» از شبکه تهران + خلاصه داستان

سریال جنایی و پلیسی «منو ترک نکن» به کارگردانی سیرو ویسکو، به زودی از شبکه تهران پخش می‌شود.

ساعت پخش سریال «منو ترک نکن» از شبکه تهران + خلاصه داستان

سایت خبری پنجره؛ سریال جنایی و پلیسی «منو ترک نکن» به کارگردانی سیرو ویسکو، به زودی از شبکه تهران پخش می‌شود. این مجموعه جذاب با داستانی پیچیده و شخصیت‌های متنوع، به زودی در دسترس علاقه‌مندان به سریال‌های پلیسی و ایتالیایی قرار خواهد گرفت.

زمان پخش و تکرار سریال:

سریال «منو ترک نکن» از جمعه 5 مرداد 1403 هر شب ساعت 23:00 از شبکه تهران پخش می‌شود. در صورتی که نتوانید در این زمان سریال را تماشا کنید، می‌توانید آن را در ساعات 11:00 صبح و 19:00 روز بعد مشاهده کنید که زمان‌های تکرار برنامه هستند.

منو ترک نکن

خلاصه داستان:

این سریال جنایی و پلیسی با پیدا شدن جسد یک پسر نوجوان آغاز می‌شود. دانیل و نامزد سابقش النا، که هر دو پلیس هستند، با همکاری یکدیگر موفق به کشف و دستگیری یک باند قاچاق و فحشای کودکان می‌شوند.

داستان سریال به این صورت است که النا زونین، پلیسی ساکن رم، با پرونده‌های جنایی مرتبط با ناپدید شدن کودکان سروکار دارد و تحقیقات خود را به‌طور جدی پیگیری می‌کند. پرونده‌ای جدید، او را به ونیز، زادگاهش، می‌کشاند. در اینجا، النا با دانیل ویانلو، نامزد سابقش، و جولیا، بهترین دوستش، ملاقات می‌کند. تحقیقات آن‌ها در میان شگفتی‌های ونیز و مکان‌های تاریخی، به کشف و دستگیری یک باند قاچاق و فحشای کودکان می‌انجامد.

منو ترک نکن

بازیگران اصلی:

آلساندرو روجا در نقش دنیل

ویتوریا پوچینی در نقش النا زونین

سارا فلبربام در نقش جولیا لاری

آندریا دا مانینکور در نقش لوسیانو بالارین

فدریکا جیراردلو در نقش امیلیا زیری

یوجینیو فرانچسکینی در نقش لوییجی فورناری

دمیترا بلینا در نقش مارتا بالارین

وینسنزو توستو، نیکولا پانلیریا، کاترینا سیلوا، سرجو آلبلی، ایوان زربیناتی، استفانو اسکالکوتوس و دیگر بازیگران نیز در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند.

دوبله سریال:

سریال «منو ترک نکن» توسط تیمی از صداپیشگان حرفه‌ای دوبله شده است. مدیر دوبله این سریال کریم بیانی است و سایر گویندگان شامل شیلا آژیر، رضا الماسی، دانیال الیاسی، ناهید امیریان، علیرضا باشکندی و بسیاری دیگر هستند.

سوالات متداول:

بازیگران اصلی سریال «منو ترک نکن» چه کسانی هستند؟

آلساندرو روجا، ویتوریا پوچینی، سارا فلبربام، آندریا دا مانینکور، فدریکا جیراردلو، یوجینیو فرانچسکینی، دمیترا بلینا، وینسنزو توستو، نیکولا پانلیریا، کاترینا سیلوا و سرجو آلبلی از جمله بازیگران اصلی این سریال هستند.

سریال «منو ترک نکن» چند قسمت دارد؟

این مجموعه در 12 قسمت 45 دقیقه‌ای به کارگردانی سیرو ویسکو تولید شده است.

 

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها