خبرهای داغ
کدخبر: ۲۷۴۷
تاریخ خبر:

ماجرای سیلی زدن یلدا قشقایی در سریال طوبی؛ به لهجه خانم بازیگر گیر دادند!

یلدا قشقایی، بازیگر نقش «همسه» در سریال طوبی، به تازگی درباره تجربه اولین سیلی زدن خود در دنیای بازیگری صحبت کرده است. این صحنه، که در آن او به شیث با بازی پرویز فلاحی‌پور سیلی می‌زند، با بازخوردهای زیادی مواجه شد و به یکی از جذاب‌ترین لحظات این سریال تاریخی و اجتماعی تبدیل گردید.

ماجرای سیلی زدن یلدا قشقایی در سریال طوبی؛ به لهجه خانم بازیگر گیر دادند!

یلدا قشقایی، بازیگر توانمند و در حال پیشرفت، در سریال طوبی نقش «همسه» را ایفا می‌کند و اخیرا درباره صحنه معروف سیلی زدن به شیث با بازی پرویز فلاحی‌پور صحبت کرده است. او در این خصوص گفت: «حدود نیم ساعت درگیر این بودم که چطور این سیلی را بزنم، چون برایم بسیار دشوار بود. آقای سلطانی از من پرسیدند: "تا حالا کشیده نزدی؟" و من پاسخ دادم: "به خدا نه!"» 

یلدا قشقایی در ادامه توضیح داد که چگونه توانست این صحنه را با تکنیک‌های بازیگری به شکلی حرفه‌ای اجرا کند: «سیلی را به‌صورت تکنیکی زدم و دستم با فاصله از صورت آقای فلاحی‌پور رد شد. اما با افکت صدای خوبی که رویش گذاشته شد، بسیار واقعی به نظر رسید. اگر بازیگر دیگری بود شاید سیلی واقعی را دریافت کرده بود!»

وی در ادامه از تأثیر این صحنه و واکنش‌های تماشاچیان گفت: «روز بعد از پخش چند نفر با من تماس گرفتند که چرا صحنه سیلی در بازپخش حذف شده بود. اما من در قسمت‌های بعدی یک کار خیلی بزرگ‌تر از این با شیث انجام می‌دهم که نمی‌توانم اکنون توضیح بیشتری بدهم.»

قشقایی همچنین از تجربیاتش در این سریال گفت و به همکاری با پرویز فلاحی‌پور اشاره کرد: «کار با آقای فلاحی‌پور بی‌نظیر بود. ایشان یک بازیگر بسیار حرفه‌ای و بی‌حاشیه است. همکاری با او برای من مثل یک کلاس درس بود.»

قشقایی که از کودکی در آبادان بزرگ شده، توضیح داد که فامیل اصلی‌اش «یلدا سلیمان‌جود» بوده و به دلیل عرق خاصی که به قشقایی‌ها دارد، تصمیم به تغییر فامیلش گرفته است. همچنین از چالش‌های لهجه خود در سریال «طوبی» سخن گفت: «آقای سلطانی به من تذکر می‌دادند که مراقب لهجه‌ات باشم، زیرا بازیگران دیگر لهجه نداشتند و من هم باید سعی می‌کردم لهجه‌ام را تعدیل کنم.»

این بازیگر در ادامه از تجربه سخت بازی در صحنه اعدام و تأثیر احساسی آن بر روی خودش سخن گفت: «من خودم سکانس اعدام را هر بار که می‌بینم، گریه می‌کنم. بعد از بازی در این سکانس تا دو روز سردرد داشتم.»

یلدا قشقایی با بازی در نقش «همسه» در سریال «طوبی» موفق شده است توجه بسیاری را به خود جلب کند. سریال «طوبی» به کارگردانی سعید سلطانی و با هنرمندی بازیگرانی چون هومن برق‌نورد، امین زندگانی، فرهاد آییش و دیگر بازیگران مطرح، به روایت داستانی حماسی و خانوادگی از دهه‌های ۱۳۵۰ تا ۱۳۸۲ می‌پردازد و از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها

      ×

      برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

      کلیک