خبرهای داغ
کدخبر: ۳۲۴۷
تاریخ خبر:

بازگشت سریال کیمیا به خانه‌ها؛ خلاصه داستان، بازیگران و زمان پخش

سریال کیمیا به کارگردانی جواد افشار و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی، که در سال ۱۳۹۴ از شبکه دو سیما پخش شد و طرفداران بسیاری داشت، قرار است بار دیگر از شبکه آی‌فیلم روی آنتن برود.

بازگشت سریال کیمیا به خانه‌ها؛ خلاصه داستان، بازیگران و زمان پخش

مجموعه تلویزیونی کیمیا به کارگردانی جواد افشار و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی، یکی از آثار مطرح سال ۱۳۹۳، در ژانر سیاسی، خانوادگی و عاشقانه است که برای اولین بار در سال ۱۳۹۴ از شبکه دو سیما پخش شد و توانست طرفداران زیادی را به خود جذب کند. این سریال که به دلیل طولانی بودن و داستان پرکشش خود چندین بار از شبکه‌های مختلف بازپخش شد، در ۱۱۰ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای ساخته شده و از این نظر پس از سریال‌های نقطه چین و کمربندها را ببندیم یکی از طولانی‌ترین سریال‌های صدا و سیما محسوب می‌شود. فیلم‌برداری این مجموعه علاوه بر تهران و مناطقی در جنوب ایران، در کشور گرجستان، به‌ویژه در پایتخت آن، تفلیس، انجام شده است.

در حال حاضر، قرار است این سریال دوباره از شبکه آی‌فیلم پخش شود و به‌عنوان جایگزینی برای سریال از سرنوشت روی آنتن برود. علاقه‌مندان می‌توانند هر شب از ۲۱ مهر ۱۴۰۳، ساعت ۲۲ این مجموعه را تماشا کنند و تکرار آن نیز روز بعد در ساعت‌های ۶ صبح و ۱۴ ظهر از شبکه آی‌فیلم پخش خواهد شد.

از جمله بازیگران مطرح این سریال می‌توان به مهراوه شریفی‌نیا، آزیتا حاجیان، حسن پورشیرازی، علی شادمان، مهدی پاکدل، پوریا پورسرخ، امیرحسین آرمان، رضا کیانیان، برزو ارجمند و نسرین نکیسا اشاره کرد. در خلاصه داستان این سریال آمده است که داستان زندگی کیمیا، دختری پرسشگر و معترض، روایت می‌شود که در تقابل با پدر نظامی و قانون‌مند خود قرار می‌گیرد. زندگی خانواده کیمیا در سه مقطع مهم تاریخی ایران از جمله دوران پیش از انقلاب اسلامی، انقلاب و دوران پس از آن جریان دارد و سرنوشت این خانواده را به ماجراهای پیچیده و توطئه‌های بزرگ می‌کشاند. کیمیا، به‌عنوان قهرمان داستان، با تلاش بی‌وقفه به دنبال نجات خانواده‌اش از این دسیسه‌هاست.

فیلمنامه این مجموعه توسط مسعود بهبهانی‌نیا نوشته شده و داستان آن از تأثیرات تحولات اجتماعی بر روابط خانوادگی سخن می‌گوید. روایت این سریال از نزدیک‌ترین دوران به انقلاب اسلامی تا دوران جنگ تحمیلی و زمان حال امتداد دارد و تلاش‌های کیمیا را برای حفظ خانواده‌اش به تصویر می‌کشد. 

سریال کیمیا از تاریخ ۲۱ مهر هر شب به جز پنجشنبه‌ها ساعت ۲۲ از شبکه آی‌فیلم پخش خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند تکرار آن را در ساعات ۶ صبح و ۱۴ ظهر روز بعد مشاهده کنند.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها

      ×

      برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

      کلیک