خبرهای داغ
کدخبر: ۳۸۸۸
تاریخ خبر:

سری جدید جوکر به آنتن رسید؛ بازیگران زن و شوخی‌هایی نوآورانه

سری جدید جوکر با حضور بانوان به تهیه‌کنندگی احسان علیخانی به آنتن رسید.

سری جدید جوکر به آنتن رسید؛ بازیگران زن و شوخی‌هایی نوآورانه

سری جدید برنامه «جوکر» به تهیه‌کنندگی احسان علیخانی با حضور بانوان بالاخره پس از کش‌وقوس‌های فراوان به پخش رسید. این نسخه از جوکر، که با چالش‌های خاص خود روبه‌رو بوده، به خاطر حساسیت‌های موجود در زمینه شوخی‌های مرتبط با زنان و همچنین اخذ مجوزهای لازم، مسیر دشواری را طی کرده است.

نخستین قسمت جوکر زنان: آغاز پر انرژی با ناهید مسلمی

برنامه با ورود ناهید مسلمی و آن پفک خوردن جذابش آغاز شد؛ لحظه‌ای که هم فانتزی به برنامه افزود و هم اشاره‌ای نوستالژیک به خاطرات گذشته. این ورود خلاقانه و استفاده از عروسک بزرگ، نه تنها حال و هوای کودکانه‌ای به برنامه بخشید، بلکه به مهمانان نیز اجازه داد تا به راحتی با فضا ارتباط برقرار کنند و از خط قرمزها دور شوند.

سکانسی از این فصل جدید به سرعت در شبکه‌های اجتماعی وایرال شد و نشان داد که جوکر زنان قرار نیست یک برنامه کسالت‌آور باشد. متین ستوده نیز با شوخی‌های بداهه و ایجاد خاطره‌سازی با سریال «لیسانسه‌ها»، جذابیت خاصی به برنامه افزود. این بخش از برنامه نشان داد که با ورود بانوان، محتوای غنی‌تری در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

خلاقیت و شوخی‌های جذاب: نگاهی به سکانس‌های جالب

از جمله شوخی‌های جالب، می‌توان به ناهید مسلمی اشاره کرد که در سن و سال خود، خود را مصدوم و عضو تیم پیشکسوتان فوتبال معرفی می‌کند. این شوخی به همراه جمله معروفش که «پستش در تیم فوتبال آفساید است» بامزه و غافلگیرکننده بود. همچنین، متین ستوده ادامه دهنده این شوخی‌ها شد و جمله‌ای در مورد مینیسک پایش گفت که حضار را به خنده واداشت. لحظات بامزه و شاداب این برنامه باعث شد تا کنترل خنده برای بینندگان دشوار شود.

تجربه جدید با مشارکت بازیگران زن

چندی پیش، ویدئویی از حضور بازیگران زن در برنامه «جوکر ۲» به کارگردانی احسان علیخانی در فضای مجازی منتشر شد که بازخوردهای مثبتی به همراه داشت. شرکت‌کنندگان جدید شامل ژاله صامتی، ناهید مسلمی، سوسن پرور، نرگس محمدی، الیکا عبدالرزاقی، رویا میرعلمی، گیتی قاسمی و متین ستوده، برنامه را با فضایی پویا و جذاب پر کرده‌اند.

این نسخه از جوکر نشان داد که می‌توان با خلاقیت و تلاش، تجربه‌ای نو و دلپذیر از شوخی‌ها و سرگرمی‌های مرتبط با بانوان ایجاد کرد که به دور از مسائل جنسیتی صرف، به موضوعات روز جامعه بپردازد.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها

      ×

      برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

      کلیک