خبرهای داغ
کدخبر: ۷۳۲
تاریخ خبر:

ساعت پخش سریال نجوا از شبکه آی‌فیلم + خلاصه داستان

سریال «نجوا»، به کارگردانی ابراهیم شیبانی، به زودی از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود.

ساعت پخش سریال نجوا از شبکه آی‌فیلم + خلاصه داستان

سایت خبری پنجره به نقل از تکراتو؛ 

سریال «نجوا»، به کارگردانی ابراهیم شیبانی، به زودی از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود. این درام اجتماعی و عاشقانه که به موضوعاتی چون رزق حلال و مفاسد اقتصادی می‌پردازد، در سال ۱۳۹۷ تولید شده است. در این مقاله به جزئیات ساعت پخش، زمان‌های تکرار و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی پرداخته شده است.

سریال نجوا

ساعت پخش و زمان‌های تکرار

سریال «نجوا» از سه‌شنبه 16 مرداد ماه 1403 هر روز ساعت 17:00 از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود. اگر نتوانستید در این ساعت به تماشای سریال بپردازید، می‌توانید آن را در زمان‌های تکرار در ساعات 01:00 بامداد و 09:00 روز بعد دنبال کنید.

سریال نجوا

خلاصه داستان

سریال «نجوا» داستان دلدادگی جلال شایان به فروغ هرمزی را روایت می‌کند. جلال پس از فارغ‌التحصیلی از دانشگاه، به عنوان کارمند در کتابفروشی استادش هرمزی مشغول به کار می‌شود. دختر استاد، فروغ، مترجم آثار ادبی است و این ملاقات‌ها منجر به شکل‌گیری علاقه و تصمیم به ازدواج میان جلال و فروغ می‌شود. در حالی که فروغ از زندگی ساده و عاشقانه راضی است، جلال با آرمان‌های بزرگ و سر پر سودا مواجه است که مسیر زندگی آنها را دچار چالش‌های زیادی می‌کند.

سریال نجوا

تیم تولید و بازیگران

سریال «نجوا» در 43 قسمت 45 دقیقه‌ای ساخته شده و نویسندگی و تهیه‌کنندگی آن به عهده سعید شاهسواری است. کارگردانی این مجموعه به عهده ابراهیم شیبانی بوده است. بازیگران اصلی سریال شامل مسعود کرامتی در نقش وکیل، محمدعلی نجفی در نقش استاد هرمزی، ایوب آقاخانی در نقش ساعد یگانه، سجاد افشاریان در نقش جلال شایان، و پوریا رحیمی سام در نقش سامانی هستند. همچنین نغمه ارجمند، الهام نامی، و دیگر بازیگران برجسته نیز در این مجموعه به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال «نجوا» با روایت جذاب و بازیگران توانمند، توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کرده و به زودی از شبکه آی‌فیلم پخش خواهد شد.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها