خبرهای داغ
کدخبر: ۷۳۴
تاریخ خبر:

ساعت پخش سریال نبردی دیگر از شبکه آی‌فیلم + خلاصه داستان

سریال «نبردی دیگر»، اثر عبدالله باکیده، به زودی از شبکه آی‌فیلم پخش خواهد شد.

ساعت پخش سریال نبردی دیگر از شبکه آی‌فیلم + خلاصه داستان

سایت خبری پنجره به نقل از تکراتو؛ 

سریال «نبردی دیگر»، اثر عبدالله باکیده، به زودی از شبکه آی‌فیلم پخش خواهد شد. این مجموعه درام اجتماعی، به دوران جنگ تحمیلی ایران و عراق می‌پردازد و زندگی اسرای ایرانی در اردوگاه‌های عراق را به تصویر می‌کشد. در ادامه، با جزئیات زمان پخش، زمان‌های تکرار و خلاصه داستان این سریال آشنا خواهید شد.

سریال نبردی دیگر

زمان پخش و تکرار

سریال «نبردی دیگر» از یکشنبه 14 مرداد ماه 1403 هر شب ساعت 19:00 از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود. برای تماشای تکرار این مجموعه، می‌توانید به ساعت‌های 03:00 و 11:00 روز بعد مراجعه کنید.

خلاصه داستان

«نبردی دیگر» داستان گروهی از رزمندگان ایرانی را روایت می‌کند که به اسارت نیروهای بعث عراق درمی‌آیند و به اردوگاهی منتقل می‌شوند. در این اردوگاه، فرمانده‌ای خشن به نام «مشعل» به دنبال انتقام از «حاج‌رسول رستگاری» است. حاج‌رسول، یکی از فرماندهان ایرانی است که در عملیات چزابه، صورت مشعل را با آرپی‌جی سوزانده است و اکنون مشعل به دنبال او برای گرفتن انتقام است.

سریال نبردی دیگر

بازیگران و عوامل تولید

در این سریال، بازیگران زیر به ایفای نقش پرداخته‌اند: محمد امینی‌نسب در نقش «حاج‌رسول رستگاری»، اکبر سنگی در نقش سرگرد «مشعل»، شاهد احمدلو در نقش رزمنده جوان، حسین خانی‌بیک در نقش سرهنگ فرمانده اردوگاه، منوچهر حامدی در نقش تیمسار عراقی، قاسم زارع در نقش ستوان عراقی، و غلامرضا علی‌اکبری در نقش آقا سید. همچنین، محمد پورستار، مهدی فقیه، نجفعلی هادی، حسین کسری، کاوه ابوضیا، یوسف صادقی، حسن محمدی، مرتضی احمدخانی‌ها، شاهین جعفری، منوچهر جوهری، محمد محمدی سلوط، عباس تسلیمی، حسین باکیده، رسول بهارانگیز، جعفر رضایی، رزاق رادان، نصراله عبادی، غلام حسن اینانلو، ولی علمشاهی، ولی ترکه و اصغر شاهسوند اینانلو نیز در این سریال به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند.

سریال نبردی دیگر

عبدالله باکیده کارگردان سریال، متولد 1329 و فارغ‌التحصیل کارگردانی سینما و تلویزیون از دانشکده هنرهای دراماتیک است. او با فعالیت در عرصه‌های مختلف سینما و تلویزیون، شامل کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی، آثار متعددی را در کارنامه خود دارد.

سریال «نبردی دیگر» در 16 قسمت 45 دقیقه‌ای به تصویر درآمده و به بررسی جنبه‌های مختلف جنگ و شرایط اسارت می‌پردازد.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها