خبرهای داغ
کدخبر: ۱۲۸۷
تاریخ خبر:

پیشکش عجیب لیموچی به پرسپولیس!

در اتفاقی غافلگیرکننده، مهدی لیموچی، وینگر ۲۴ ساله سپاهان، که به تازگی به این تیم پیوسته، ممکن است به زودی از این تیم جدا شده و به پرسپولیس بپیوندد. این جابجایی غیرمنتظره، با فرمولی جالب و پیشنهادی خاص به سرخپوشان مطرح شده است.

پیشکش عجیب لیموچی به پرسپولیس!

سایت خبری پنجره به نقل از خبرورزشی: مهدی لیموچی که در نقل و انتقالات اخیر سوژه بسیاری از بحث‌ها بود، در حالی که به پرسپولیس ابراز علاقه کرده بود، ناگهان به سپاهان پیوست. با این حال، به نظر می‌رسد شرایط برای این بازیکن که فصل گذشته به تیم ملی دعوت شد، در سپاهان چندان مساعد نیست. لیموچی هنوز نتوانسته قراردادش را با سپاهان ثبت کند و ظاهراً از لحاظ فنی هم نتوانسته نظر مساعد ژوزه مورایس، سرمربی سپاهان، را جلب کند.

در این شرایط، مدیر برنامه‌های لیموچی یک راهکار غیرمعمول برای خروج او از این وضعیت پیشنهاد داده است. از آنجا که پرسپولیس به شدت به دنبال جذب علی قلی‌زاده است و هنوز قرارداد رسمی‌ای بین دو طرف منعقد نشده، ایجنت مشترک لیموچی و قلی‌زاده به پرسپولیس پیشنهاد کرده است که در صورت تسهیل شرایط حضور قلی‌زاده در تیم سرخپوشان، آن‌ها لیموچی را هم به خدمت بگیرند. این پیشنهاد به معنای حضور دو وینگر در خط حمله پرسپولیس خواهد بود.

با این حال، این انتقال پیچیدگی‌های خود را دارد. در صورتی که پرسپولیس بخواهد لیموچی را به خدمت بگیرد و فهرست تیم نیز جای خالی داشته باشد، باید علاوه بر پرداخت دستمزد لیموچی، مبلغ ۱۴ میلیارد تومان نیز به عنوان رضایت‌نامه به باشگاه آلومینیوم پرداخت کند، مبلغی که سپاهان هنوز آن را پرداخت نکرده است. این مبلغ سنگین می‌تواند مانعی بزرگ در راه این انتقال غیرمنتظره باشد.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها