خبرهای داغ
کدخبر: ۱۷۷۸
تاریخ خبر:

ژاپن، برانکو و چین را نابود کرد

در دیداری از مرحله سوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶، تیم ملی فوتبال چین با هدایت برانکو ایوانکوویچ با نتیجه ۷ بر صفر مغلوب ژاپن شد. این شکست سنگین نشان‌دهنده قدرت و آمادگی بالای ژاپنی‌ها در این رقابت‌ها بود.

ژاپن، برانکو و چین را نابود کرد

در دومین دیدار از هفته اول مرحله سوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ و از گروه C، تیم‌های ژاپن و چین به مصاف یکدیگر رفتند. این بازی از ساعت ۱۴ آغاز شد و ژاپنی‌ها توانستند با نتیجه‌ای قاطعانه به پیروزی برسند.

بازی با گل زودهنگام واتارو اندو در دقیقه ۱۲ آغاز شد. او با ضربه سری دقیق و پس از ارسال تاکفوسا کوبو از روی نقطه کرنر، دروازه چین را باز کرد. مدافعان چین در یارگیری دچار اشتباه شدند و این فرصت را به اندو دادند تا با پرشی بلند و بدون مزاحمت گل اول را به ثمر برساند.

در دقیقه ۳۵، هیدماسا موریتا گل دوم ژاپن را به ثمر رساند، اما این گل پس از بررسی کمک‌داور ویدئویی مردود اعلام شد. با این حال، ژاپنی‌ها با بازی منسجم و هماهنگ خود، سه گل دیگر توسط کائورو میتوما و دو گل از تاکومی مینامینو به ثمر رساندند و نتیجه را به ۴ بر صفر رساندند.

اما این پایان کار نبود. ژاپنی‌ها در دقایق ۷۷ و ۸۷ توسط جونیا ایتو و دایزن مائدا دو گل دیگر به ثمر رساندند و نتیجه را به ۶ بر صفر رساندند. در لحظات پایانی و در وقت‌های اضافه، تاکفوسا کوبو با شوتی سنگین هفتمین گل ژاپن را به ثمر رساند.

با این پیروزی، ژاپن قدرت و آمادگی خود را به رخ حریفان کشید و در صدر جدول گروه C قرار گرفت. در این گروه، بحرین نیز با پیروزی یک بر صفر مقابل استرالیا در جایگاه دوم ایستاد. گروه‌بندی مرحله سوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ به شرح زیر است:

  • گروه A: ایران، قطر، ازبکستان، امارات، قرقیزستان و کره‌شمالی
  • گروه B: کره‌جنوبی، عراق، اردن، عمان، فلسطین و کویت
  • گروه C: ژاپن، استرالیا، عربستان، بحرین، چین و اندونزی

 

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها