خبرهای داغ
کدخبر: ۲۴۶۷
تاریخ خبر:

دورهمی شهریاری و پیشکسوتان در تمرین استقلال

تمرین امروز استقلال شاهد حضور پر تعداد پیشکسوتان بود. در این تمرین احمد شهریاری، رئیس هیات مدیره استقلال هم حضور داشت.

دورهمی شهریاری و پیشکسوتان در تمرین استقلال

در آستانه داربی حساس پایتخت، تمرین امروز استقلال با حضور گسترده پیشکسوتان و مسئولان باشگاه، رنگ و بوی ویژه‌ای به خود گرفت. استقلال روز چهارشنبه در یکی از مهم‌ترین مسابقات نیم فصل، در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف پرسپولیس خواهد رفت. تیم استقلال فردا برای آماده‌سازی نهایی راهی اراک خواهد شد، اما امروز تمرین این تیم با حضور احمد شهریاری، رئیس هیات مدیره باشگاه، و تعداد زیادی از پیشکسوتان قدیمی باشگاه همراه بود.

به گزارش رسانه رسمی باشگاه استقلال، تمرین عصر امروز با حضور میهمانان ویژه‌ای برگزار شد. برای افزایش روحیه و ایجاد انگیزه در بازیکنان پیش از دربی حساس، رئیس هیات مدیره استقلال به همراه جمعی از پیشکسوتان سال‌های دور تیم، در تمرین حاضر شدند و برای شاگردان جواد نکونام آرزوی موفقیت کردند.

در میان میهمانان ویژه این تمرین، چهره‌هایی همچون احمد شهریاری (رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال)، پرویز مظلومی، بهتاش فریبا، مهدی فنونی‌زاده، محمد نوری، محمد خرمگاه، علی لطیفی، آرش برهانی، میثم منیعی، میلاد میداودی و علی پورحیدری (فرزند زنده‌یاد منصور پورحیدری) حضور داشتند. آن‌ها از نزدیک با کادر فنی و بازیکنان دیدار کرده و تمرین امروز را به تماشا نشستند.

در حاشیه این تمرین، پیشکسوتان استقلال به طور جداگانه با بازیکنان صحبت کرده و به آن‌ها توصیه کردند که از حواشی رسانه‌ای و فضای مجازی دوری کنند و تمرکزشان را تنها روی کسب پیروزی و سه امتیاز کامل این دیدار معطوف کنند. پیشکسوتان تاکید داشتند که با اتحاد و همدلی تیمی، استقلال می‌تواند به نتیجه مطلوبی در پایان این بازی دست یابد.

در پایان این جلسه تمرینی، بازیکنان و کادر فنی استقلال به همراه پیشکسوتان عکس یادگاری انداختند تا این روز پرشور و خاطره‌انگیز را به یادگار ثبت کنند.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها

      ×

      برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

      کلیک