خبرهای داغ
کدخبر: ۲۶۷۸
تاریخ خبر:

استقلال در آزمون حساس مقابل السد؛ تغییرات احتمالی در ترکیب آبی‌پوشان

تیم فوتبال استقلال امروز در چارچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا، از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف السد قطر خواهد رفت. این دیدار در حالی برگزار می‌شود که استقلال پس از شکست در داربی و استعفای و ابقای موقت جواد نکونام، روزهای پرالتهابی را پشت سر می‌گذارد.

استقلال در آزمون حساس مقابل السد؛ تغییرات احتمالی در ترکیب آبی‌پوشان

استقلال تهران امروز در دومین هفته از رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا، از ساعت ۱۹:۳۰ در دوحه قطر به مصاف تیم قدرتمند السد خواهد رفت. این بازی در حالی برگزار می‌شود که شرایط آبی‌پوشان پایتخت در روزهای اخیر به شدت بحرانی شده است. شکست در داربی ۱۰۴ و فشار هواداران منجر به استعفای موقت جواد نکونام شد، اما این مربی با پادرمیانی پیشکسوتان، همچنان هدایت تیم را بر عهده دارد.

با وجود تمامی حواشی و تنش‌های اخیر، استقلال برای این دیدار حساس با چند تغییر احتمالی نسبت به ترکیب بازی داربی وارد زمین خواهد شد. یکی از مهم‌ترین تغییرات ممکن، درون دروازه رقم خواهد خورد. حسین حسینی که فصل جاری را با عملکرد نه چندان مطلوبی آغاز کرده است، احتمال دارد در این بازی نیمکت‌نشین باشد و محمدرضا خالدآبادی برای اولین بار در ترکیب اصلی استقلال قرار بگیرد.

در خط دفاع، بازگشت روزبه چشمی به ترکیب اصلی یکی دیگر از تغییرات مهم خواهد بود. چشمی که در بازی داربی به دلیل محرومیت غایب بود، در کنار رافائل سیلوا و سامان فلاح، ساختار دفاعی سه‌نفره استقلال را در این دیدار تشکیل خواهد داد.

تغییر دیگری که احتمالا در سمت چپ دفاع استقلال رخ خواهد داد، ورود ابوالفضل جلالی به جای میلاد زکی‌پور است. در مرکز میدان، به نظر نمی‌رسد تغییری مشاهده شود و رامین رضاییان همچنان در سمت راست حضور داشته باشد. زبیر نیک‌نفس و دیدیه اندونگ نیز مثل گذشته وظیفه بازیسازی و کنترل میانه زمین را بر عهده خواهند داشت. جلال‌الدین ماشاریپوف نیز احتمالاً به عنوان هافبک هجومی در پشت دو مهاجم تیم قرار می‌گیرد.

در خط حمله، مهرداد محمدی که در رقابت‌های لیگ محروم بوده، این بار در کنار گوستاوو بلانکو خط حمله استقلال را تشکیل خواهد داد. 

به نظر می‌رسد که نکونام همچنان با سیستم سه دفاعی و پنج هافبک تیمش را به زمین خواهد فرستاد. اما چیزی که بیش از هر چیز دیگر به چشم می‌آید، سرنوشت نامشخص نکونام پس از این دیدار است. اینکه آیا این مربی همچنان به عنوان سرمربی استقلال باقی خواهد ماند یا تغییراتی در کادر فنی ایجاد خواهد شد، سوالی است که به زودی پاسخ داده خواهد شد.

ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار برابر السد:

محمدرضا خالدآبادی، روزبه چشمی، رافائل سیلوا، سامان فلاح، ابوالفضل جلالی، رامین رضاییان، زبیر نیک‌نفس، دیدیه اندونگ، جلال الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی، گوستاوو بلانکو

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها

      ×

      برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

      کلیک