خبرهای داغ
کدخبر: ۲۷۳۲
تاریخ خبر:

جدایی نکونام از استقلال قطعی است؛ سه مربی ایرانی گزینه جانشینی

پس از شکست تلخ استقلال مقابل السد قطر در هفته دوم لیگ نخبگان آسیا و اعلام استعفای جواد نکونام، هیات مدیره باشگاه استقلال امروز عصر برای تصمیم‌گیری نهایی در خصوص این استعفا تشکیل جلسه خواهد داد.

جدایی نکونام از استقلال قطعی است؛ سه مربی ایرانی گزینه جانشینی

تیم فوتبال استقلال در هفته دوم رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا، با نتیجه دو بر صفر مغلوب نماینده قطر، السد، شد. آبی‌پوشان تهران در این مسابقه نمایشی ضعیف و دور از انتظار داشتند و نتوانستند مقابل حریف قطری خود عملکرد قابل قبولی ارائه دهند.

پس از این شکست، جواد نکونام، سرمربی استقلال، در نشست خبری پس از بازی با السد قطر اعلام کرد: «همراهی من با استقلال در این بازی به دلیل وظیفه‌ام بود که باید تا آخرین لحظه در کنار تیم می‌ماندم. تمام تلاش خود را کردم تا فشار و مشکلاتی که به من وارد می‌شود، به استقلال لطمه نزند. به همین دلیل تصمیم گرفتم از استقلال کنار بروم تا این تیم از این مشکلات آسیب نبیند.»

در واکنش به استعفای جواد نکونام، احمد شهریاری رئیس هیات مدیره و فرشید سمیعی مدیرعامل باشگاه استقلال امروز و همزمان با بازگشت کاروان استقلال از قطر، اعلام کردند که هیات مدیره باشگاه برای بررسی و تصمیم‌گیری نهایی در خصوص استعفای سرمربی تیم، جلسه‌ای تشکیل خواهد داد.

این نشست هیات مدیره استقلال قرار است امروز عصر و با حضور تمامی اعضا برگزار شود. به نظر می‌رسد که در این جلسه با استعفای نکونام موافقت خواهد شد و باشگاه استقلال با صدور بیانیه‌ای از زحمات وی در دوران هدایت این تیم تشکر خواهد کرد.

همچنین شنیده می‌شود که مدیران ارشد استقلال قصد دارند به طور موقت یکی از پیشکسوتان سابق این تیم را به عنوان سرمربی انتخاب کنند. این تصمیم برای به‌دست‌آوردن زمان بیشتر جهت انتخاب گزینه‌ای مناسب از میان مربیان خارجی خواهد بود. گزارش‌ها حاکی از آن است که سه گزینه داخلی در حال حاضر شانس بیشتری برای هدایت موقت استقلال دارند.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها

      ×

      برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

      کلیک